8,3

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Terme Snovik**** bij :

56 reviews over Vakantiepark Terme Snovik in het Nederlands

Mooi, rustig vakantieverblijf

Familie Dekkers, 5-8-2017
  • Onderkomen9

Appartementen niets slecht op aan te merken. De elektriciteit op de kamers valt uit wanneer je de deur uitgaat. Gelukkig blijft de koelkast met diepvriesje wel aan staan.Zeer goede douche. Wij hadden halfpension. Het eten was nooit uitgebreid, maar wel altijd erg lekker. Zwembaden helemaal top. De stoelen stonden wel erg op elkaar aan het zwembad zelf, maar wij trokken ons in alle rust helemaal terug op het grasveldje.

Het enige wat wij misten bij minder weer, was dat je nergens gezellig binnen kon zitten om wat te drinken.

Rustige ligging, wel ver van alles af maar dat is in het prachtige Slovenië overal zo.

Voor wandelaars ook ideaal, wel héél goed op de bordjes letten, anders kan je wel eens een heel eindje verkeerd lopen.

Top vakantie

Bjorn Elferink, 30-7-2017
  • Onderkomen10

We zitten hier in een super groot appartement,super schoon en mooi.wij zijn met ons 4.

12 dagen eerste week alles gedaan in de omgeving veel bezocht van berg toppen ,grotte ,steden,stranden,kastelen en veel natuurparken !!! Het is hier zeer mooi en de mensen heel vriendelijk en ook voor de hond want die is ook mee laatste 3 dagen relaxen aan het zwembad 35 graden erg heet lekker bruin worden....gisteravond laat zwemmen met fakkels muziek en cocktails in het zwembad super gezellig.ik kan iedereen dit aanraden super gezellig ook voor langere periode......

Leuk voor kort verblijf

Fam. IJdo, 28-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Leuk onderkomen voor een kort verblijf. 2 kamer appartementen zeker niet geschikt voor meer dan 3 personen. Slaapbank mag geen slaapbank genoemd worden en bovendien kun je bij gebruik hiervan ook gelijk nergens meer zitten. Werden eerst met 5 personen in een 4 persoonsapp. Ondergebracht, een dag later verhuisd. Schone handdoeken zouden om de 3 dagen komen. Op dag 9 hadden we slechts eenmaal schone handdoeken gehad en moesten we vragen om schone handdoeken en schone bedden (dit zou na 7 dagen gebeuren). Zwembad is heerlijk, glijbanen erg leuk, wel erg druk met lokale bevolking. Al met al, een aanrader voor kort verblijf, maar nogal saai voor langer dan 5 dagen.
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk plekje met super zwembad

Fam. Bakker, 22-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi gelegen parkje tegen de heuvels tussen Ljubljana en de Sloveense Alpen. Leuke omgeving met genoeg te doen en te wandelen. Nette appartementen, goed verzorgd. Vragen over WiFi en handdoeken werden gelijk opgelost. Heerlijk zwembad, kinderen vonden glijbanen super. Zeker plekje om nog eens terug te komen.

Super vakantie gehad

Annemiek, 22-9-2016
  • Onderkomen8

We hadden 2 appartementen tegenover elkaar. 1 driepersoons en een tweepersoons. Tweepersoons was echt een hotelkamer, driepersoons had een keukentje en bank en stoel en eettafel. Dit was ideaal. Jammer dat halverwege de vakantie andere mensen met baby in het laatste appartement trokken op "onze" etage. Toen moesten de deuren weer dicht.

Appartementen zijn wel gehorig. Ook airco maakt lawaai.

Appartementen waren schoon en netjes. Eten was prima en niet duur. Zwembad was leuk en schoon. Alleen de trap naar het zwembad miste wat tegeltjes. Genoeg badmeesters en animatie.

Park ligt mooi centraal in Slovenië. In Snovik / Kamnik zelf is weinig te doen, dus een auto is onmisbaar.

Land is erg mooi, vriendelijke mensen en erg kindvriendelijk.

leuk vakantieresort

diny, 5-9-2016
  • Onderkomen7

Het is een rustig complex winkels zijn in kamnik ongeveer 10km rijden.Prachtig uitzicht .mooi net zwembad.De kamers en appartement zijn niet echt schoon jammer op het oog wel maar als je verder gaat kijken zijn roosters van de badkamer en de afzuigkap in de keuken erg vies.

Heerlijk park!

Langen, 27-8-2016
  • Onderkomen10

Wij zijn hier 9 nachten geweest. Heerlijk rustig en schoon park met mooie appartementen. Wij kregen een groter en luxe appartement dan dat we geboekt hadden. Het zwembad is binnen schoon en lekker warm. De kinderen mogen binnen niet veel, maar buiten bij de glijbanen zijn ze niet zo streng. Personeelsbeleid erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Tip: Bled en Lubjiana zijn mooie plaatsen om te bezoeken en restaurants Izba is eenvoudig te bereiken. Poort uit rechtsaf en dan 1 km. Heerlijk gegeten voor prima prijs.

Heerlijke vakantie gehad

A. ten Hove, 22-8-2016
  • Onderkomen10

Heerlijke vakantie op het park gehad. Leuk personeel, erg schone huisjes. Hele land is overigens opvallend schoon. Park ligt lekker centraal in Slovenië.

We hadden gel;uk me free-wifi in ons appartement.

verbeterpuntjes heb je altijd, maar we vonden het ontbreken van een wasmachine erg storend.

Mooi, kleinschalig vakantiepark

Pauline, 7-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Schoon, comfortabel appartement, kinderen vonden het zwembad met de glijbanen geweldig, park is mooie uitvalsbasis voor uitjes in Slovenië. Prachtig land, veel te zien en te doen, maar ook een prima plek om lekker niets te doen. De medewerkers in het park zijn opvallend vriendelijk en gastvrij.

Tips om te bezoeken: Ljubliana, Bled en de grotten. Wie van wandelen houdt, vindt ook genoeg uitdaging. Koop een goede reisgids, alles is vanuit het park goed te bereiken, terwijl het park heel rustig ligt.

Gereisd familie in juli 2016

mooie omgeving, appartement viel tegen.

Ceciel van Beek-Oomes, 10-12-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Omgeving en bezienswaardigheden waren prima, veel gezien en gedaan. Appartement viel tegen en dan vooral de slaapbank; deze had absoluut geen comfort. Ik kwam er elke ochtend

gebroken uit. Had wel wat beters verwacht. Wifi tot in het appartement was wel heerlijk!

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Terme Snovik in Kamnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Terme Snovik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Terme Snovik scoort een 8.33 uit 10 op basis van 56 reviews.