Beoordelingen Vakantiepark Terme Snovik****

Terme Snovik****
41 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Terme Snovik****
Snovik 7, 1219, Kamnik

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Terme Snovik**** in Kamnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Terme Snovik**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Terme Snovik scoort een 8,2 uit 10, op basis van 41 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Terme Snovik**** in Kamnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Terme Snovik****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Terme Snovik**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 41 vakantiefoto's van Vakantiepark Terme Snovik**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Terme Snovik**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Slovenie. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Slovenie. Vergelijk Vakantiepark Terme Snovik**** met andere accommodaties in Kamnik.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

40 beoordelingen over Terme Snovik****

41 beoordelingen
8,1
8,5
6,9
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijk !"vertalen
frenol300
7,0

25-08-2013 Mooie appartementen, goede service met schoonmaak en linnen, geweldig zwembad en vriendelijk personeel overal. In het dorpje Snovik geweldig restaurantje etc...

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijk om hier te zijn"vertalen
Linda
6,0

10-07-2013 We zijn hier nu ter plaatse en dit overtreft al mijn verwachtingen, heel mooie plek mooie appartementen en veel wandelpaden ine buurt, alles zoals gewenst dus. Een anrader voor natuurliefhebers. De appartementen zeer goede prijs/ kwaliteit beoordeling

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijke rustige plek , fijn voor kinderen"vertalen
naomi_demi
8,0

10-07-2013 wat hebben wij genoten van onze vakantie in Terme Snovik . leuk appartement. Wij hadden een 6 persoons met 2 aparte slaapkamer voor de kinderen. Leuk zwembad met 3 glijbanen de blauwe is altijd open , de andere is onder toezicht. Eten was goed wij hebben elke ochtend ontbeten in restaurant en 2 keer buffet genomen. Vlak bij de hoofdstad op 30 km , bled 80km zijn goed te rijden.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Prima toefen!"vertalen
jansen
9,0

14-08-2013 In de directe omgeving is niet veel te doen. Je kunt er wel heerlijk wandelen. Als je aan de achterkant het park uitloopt en omhoog loopt, kun je met tien minuten in een prima restaurant zitten waar ze enorm heerlijke pizza's maken.
Zwembad is top en de appartementen ook! Wij hadden een 4 persoons appartement met een slaapkamer en een bedbank. Dit gaat prima met vier personen, want het appartement is heel ruim. Animatie is minimaal.
Ik vind dit het mooiste stukje Slovenie, want je zit centraal t.o.v. leuke bezienswaardigheden: Bled, klooflopen, grotten, zee
Wij komen zeker eens terug.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Relaxed en toch centraal"vertalen
Gerko Brink
10,0
7,0

29-08-2012 Het is heen heerlijk park. We hadden een 3kamer appartement en deze was super. Zag er als nieuw uit en had gelukkig airconditioning. In het park is een heerlijk zwembad en met de auto zijn alle attracties van Slovenie gemakkelijk te bereiken.
Rond het park zijn weinig winkels. Maar ja, hoe vaak moet je naar de winkel als je een appartement hebt. Een keer inkopen en klaar is kees.

met oudere kinderen, 2012
"Mooi gelegen en geweldig zwembad"vertalen
willems
5,0
7,0

19-08-2012 Het zwembad is fantastisch; heerlijk warm. De blauwe glijbaan is vrijwel altijd open, de groene en gele af en toe onder toezicht. De badmeesters zijn streng; niet springen/duiken en niet eten bij het zwembad. Het polsbandje met chip geeft onbeperkt toegang (dus niet slechts 2x pd), en activeert evt. een kluis. Altijd wel een vrij ligbed.
De deuren en de elektriciteit vh app. werken op hetzelfde plastic pasje, waarvan er maar één per kamer wordt verstrekt (dus airco gaat uit als je weggaat).
Om tien uur 's avonds is het rustig buiten en om half elf gaat de straatverlichting uit.
Wij hebben geen last van wespen gehad. 's Avonds wel wat steekmuggen.
De appartementen zijn schoon. 2x pw schone handdoeken en 1x pw schoonmaak en beddengoed.
De animatie stelt niet zo heel veel voor. De medewerkers spreken wel allemaal Duits en wat Engels.
Bij de receptie kun je wat broodjes bestellen voor de volgende dag. Op 2 km is een heel klein Tüs supermarktje, maar in Kamnik is een Spar.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuk park"vertalen
Fam. Kuijpers'
6,0

10-08-2012 Park was mooi en een goede uitval basis voor uitstapjes. Postonja grotten ca. 1 uur rijden en zeker de moeite waard. Ljubljana ca. 40 minuten rijden. Bled ca. 1 uur rijden. Geoss survival park ca. 35 minuten rijden dit park ligt mooi en is leuk van opzet we hebben naar hartelust kunnen klimmen en klauteren. Personeel in het Geoss park was vriendelijk en erg behulpzaam. Op ca. 1 km van het park ligt restaurant Ibaz waar je geweldig kunt eten en ze hebben een uitgebreide kaart. Op het park kunnen je ook redelijk eten voor weinig geld, buffet voor €10,00 p/p. De appartementen liggen mooi en zijn ruim genoeg. De appartementen kunnen naar mijn inziens wel beter schoon worden gemaakt en de gordijnen hebben nodig een was beurt nodig deze gaven een vieze geur. Het bankstel waar een slaapbank van kon worden gemaakt zag er versleten en vies uit. De slaapbank is zeker niet geschikt voor volwassenen en wat grotere kinderen.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Te weinig te doen/te duur voor wat geboden wordt"vertalen
Wax
4,0

26-07-2012 Pluspunten:

-Mooie plek tussen bergen/bossen
-Appartement erg schoon en vrolijk ingericht

Minpunten:

-Afgelegen; 8 km (dus 16 heen en terug) naar supermarkten (o.a. Spar en Lidl) KLEINE supermarkt a la camping, zou ideaal zijn! Voor alles moet je rijden.
-Geen vaatwasser in app.
-Zelden animatie; 's avonds vroeg erg stil.
-Buitenzwembad geregeld DICHT ivm weer (dat wordt gezegd door receptie, terwijl - door de bewolking heen - de zon toch schijnt, het niet regent en er geen onweer dreigt..)
-Medewerkers niet erg vriendelijk.
-Inwoners stad Kamnik kunnen er ook zwemmen.
-Sluiproute vlak langs park naar bergen.
-Systeem chipkaarten i.p.v. sleutels appartement LASTIG
-Wisselend klimaat.
-Stijl! (ook trappen naar app.)

met jonge kinderen, Juli 2012
"Mooie appartementen"vertalen
henny
7,0

09-08-2012 heel mooi vakantiepark erg schoon en leuk zwembad het park ligt ook erg mooi in de natuur zeker een aanrader voor de natuur liefhebber

met jonge kinderen, Juli 2012
"Vakantiepark"vertalen
Nico
6,0

02-08-2012 Thermale baden erg lekker. Verder relatief weinig te doen.
Bedbanken voor ons appartement in de kamer erg stoffig. Verder prima verblijf gehad voor 3 nachten. Kinderen (9 en 11) vermaakten zich prima met buitenbad incl. 3 glijbanen (1 onderhoud) en binnenzwembad.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?