Hotel San Simon Resort ***

7,2

53 reviews over Hotel San Simon Resort in het Nederlands

verschrikkelijke vakantie

verhoeven, 1-8-2017

het enig wat hier goed is zijn de hotelkamers, helaas heb je alleen geen privacy op je balkon.

Het personeel is absoluut niet vriendelijk en al helemaal niet kindvriendelijk, onze zoon werd letterlijk teruggefloten omdat hij op het springkussen wilde en op de glijbaan. Hier mocht hij geen gebruik van maken dit koste gewoon geld terwijl dit niet vernoemd was bij touroperator. Het personeel dat dit controleerde zat ook gewoon te roken en drinken terwijl de kinderen er rondliepen.

Ook de kosten van de ligbedden waren €14 per bed dus.

Wij wilde ook graag ons verblijf omboeken van half pension naar all inclusive, de kosten daarvoor waren €52 pp, en dat voor 12 dagen die kosten zij dus nog hoger dan de hele reissom.

Na 2 dagen zijn we naar huis gegaan omdat onze zoon zich niet veilig voelde en naar huis wilde. het was al met al een ramp

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

All in formule kan beter!!

Sofie, 30-8-2016

- personeel restaurant is niet zo vriendelijk als ze op iets aangesproken worden

Weinig variatie in hun buffetten!!! Er word niets voorzien voor kinderen zoals pannenkoeken, frietjes, pizza, ...!!!

Er staat in hun brochure privé strand, maar dit word in de zomer wel door heel veel niet hotel gasten bezocht!!

All-in formule is eerder LIGHT!! Koekjes in de namiddag worden aan de receptie gegeven in plaats van aan de strandbar!! Wanneer je drinken gaat halen aan de strandbar moet je verplicht je kamernummer geven en je ticket aftekenen!! Avondactiviteit voor kinderen is om 19u terwijl iedereen aan het eten is!!

Gratis drinken maar tot 22u, nadien kan je 2,80EUR betalen voor een cola zero.

+ propere en nette kamers in het **** gedeelte

Nederlandstalige animatrice in de miniclub die ons vele tips heeft gegeven over wat er te bezichtigen valt in Slovenië.

Personeel aan de receptie is steeds heel vriendelijk en bij vragen helpen ze je voort!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

nooit meer verschrikkelijk

robbe de meulenaer, 5-8-2016

het zwembad is niet open in de zomer de 3 sterren was verschrikkelijk zeer onvriendelijk personeel te saai om een volledige dag te verblijven je kan je blauwbetalen aan een glijbaan en aan stoelenhet het enige positieve het eten was zeer lekker dit hotel is een bed aan de zee in een restaurant
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

1 keer en dan nooit meer

Petra, 1-8-2016

Bij aankomst kregen we een kamer toegewezen waar een onaangename geur hing, de stop van het bad niet werkte, er nog vlekken op de lakens/donsdeken zaten, er nog vettige vingers op de deuren te zien waren ... Na 2 dagen kregen we dan wel een andere kamer die prima was na ons beklag te hebben gedaan bij de receptie. Wij hadden all-in maar dat is een light versie. Tijdens het middageten is het vrij rustig maar tijdens het avondeten is het buffet veel te klein voor het aantal gasten dat in het restaurant zit. Er is zeer weinig variatie in het eten en vaak zie je 's middags dezelfde dingen terug van het avondeten van de dag ervoor. Van een kinderbuffet zoals hier bij anderen te lezen is, hebben wij dit jaar niets gemerkt. Hebben al heel wat 4-sterren hotels bezocht en dit eten/restaurant is eerder maar 3 sterren waard. Bij het avondeten rijden de obers met een grote kar door het restaurant en worden etensresten in bakken gekieperd. Als deze kar enkele minuten naast je tafel staat is dit niet aangenaam. Het zwembad is in juli/augustus gesloten. Kinderdisco 's avonds begon al om 19u00 terwijl iedereen dan zat te eten en was eerder een activiteit voor de dagjestoeristen die ook gebruik mogen maken van het privéstrand van het resort. Izola zelf is heel mooi net als het nabij gelegen Piran en ook Triëste is de moeite waard.

Conclusie: wij hebben al heel wat plaatsen/hotels in Slovenië bezocht die altijd garant stonden voor netheid, vriendelijkheid, organisatie ... San Simon is hier blijkbaar de uitzondering op de regel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

mooie streek

daisy, 13-9-2015

We verbleven in de Mirta (4 sterren) Er waren toch problemen aan onze reis. Spijtig genoeg voor all. in, zou je eigenlijk niets mogen bij betalen. Er zijn 2 bars waarvan je moet betalen en 1 tuinhuisje van 1 meter op 2 waar de all.in mensen hun drank konden krijgen. Als je de betalende taartjes lekker vindt, moet je wachten tot 18.30u aan de avondeten om ze gratis te krijgen. Het eten zelf, was niet echt lekker. Weinig smaak zonder saus en de frieten voor kinderen is teveel zout. Het eten is wel altijd vers gemaakt. Dat is wel een pluspunt. Opletten met bedienden met een vestje, want die kijken vies als je kinderen een vlek maken. 3 keer hebben ze ons gelapt. Je kan alleen gratis ijsjes krijgen bij de avondmaal, anders betaal je 1.30 per bol op strand. Het strand is super, prachtig blauw en mega helder. Het is ook licht dalend en spijtig genoeg is een leuke glijbaan van10u tot 18u en soms ging het open vanaf 14u (als betalende klanten kwamen) hotel is voor all.in echt niet de moeite
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima resort

Harmsel, 15-8-2015

Mooi Hotel. Let wel op dit hotel bestaat uit 5 gebouwen waarvan 3 gebouwen 3 sterren hebben en 2 gebouwen 4 sterren. Wij hebben in het 4 sterren gebouw Mirta gezeten wat keurig netjes was. Het eten is goed tot uitstekend. Veel variatie en werd goed warm aangeboden. Het strand gedeelte is ook mooi alleen is het jammer dat alleen all-inclusive gasten kosteloos gebruik kunnen maken van de glijbanen en de ligstoelen. Prijzen van de ligbedden en het glijden zijn best wel hoog (15 euro voor 2 ligbedden en 1 euro per keer glijden). Naar onze mening had dat voor gasten met halfpension ook wel een aantal dagen gedurende hun verblijf kunnen worden aangeboden. Tevens komen er veel dagjes mensen naar het strandgedeelte van het San Simon Resort waardoor het soms best wel druk kan zijn.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Zeer goede prijs/kwaliteit

valerie, 14-8-2015

Verblijf in gebouw Mirta**** , all-incl. De all-incl. valt niet te vergelijken met Turkse hotels maar is normaal voor deze lage prijs! De zaken die wij niet all-incl. konden verkrijgen , betaalden we gewoon. Voor mensen die zaniken over dat het allemaal duur is , het is nog niet eens zo duur als de drankjes hier in België in een niet-toeristisch gebied. Izola is een gezellig havenstadje met zalige terrasjes , met super lekkere, vers geshakete cocktails voor prijzen van amper 5€/stuk. Er is heel veel in de nabijheid om te bezoeken. Het eten in het restaurant van het hotel vonden wij lekker maar we misten voldoende afwisseling (zoals steeds met buffetformules) ,dus af en toe ergens buiten hotel gaan eten, wat heel goedkoop kon. Wie graag de Sloveense kust wil verkennen , zit hier goed gelogeerd , neem wel de ****-accommodatie , want de ***-sterren liet wat te wensen over , te horen naar andere gasten.Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel.Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geslaagde vakantie

ivo, 25-8-2014

Wij lagen in hotel mirta, met 4 personen (2 volwassenen en 2 tieners) op 1 kamer, deze was ruim met mooie ruime badkamer en balkon. De ligging van het hotel was fantastisch mooi met prachtig uitzicht en eveneens aan het strand was het genieten van het mooie uitzicht. Opvallend was de gemoedelijke sfeer die er heerst, trouwens in elk sloveens dorpje dat wij bezochten was dat zo. Het eten was voortreffelijk, zeer gevarieerd en keuze te over. Wij hadden All-in, dit moet je wel als een light beschouwen, frisdranken, koffies, wijn en bier bij de maaltijden en aan de zee aan 1 bar tot 18u30 en in het hoofdgebouw tot 22u. De andere bars was betalend en als je iets anders wou was het prijzig. In de buurt van het hoofdgebouw zijn er een paar cafeetjes waar je gezellig wat kan zitten. ligzetels zijn bij de all-in inbegrepen anders 5euro betalen, parasols moet iedereen 5 euro betalen. Aan het strand is voldoende plaats zowel in de zon als onder de bomen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prima kwaliteit prijs verhouding

wim_64, 24-6-2014

Leuk hotel ongeveer een kwartier lopen van het centrum.

Schone kamers en vriendelijk personeel.

Wij vonden als enig minpunt het eten, er zat erg weinig smaak aan maar was wel goed warm en gevarieerd.

Het plaatsje Izola stelt niet veel voor (weinig te beleven) maar ligt wel mooi centraal voor leuke uitstapjes.

Gereisd met partner in juni 2014

Leuke vakantieplek

Sven, 15-3-2014

Wij zijn in 2012 1 week en in 2013 2 weken in San Simon op vakantie geweest. We verbleven in het 4 sterren complex Mirta en hadden een kamer met zeezicht. De kamers zijn uiterst verzorgd en voorzien van een goed werkende airco en dit is echt wel nodig. De badkamer is ruim en proper. Het Hotel personeel mag inderdaad wel een cursus vriendelijk zijn aan hotelgasten gaan volgen. Het eten is gevarieerd en keuze voor elk wat wils. Er is ook een apart buffet voor de kids. De Sloveense keuken is vooral gebaseerd op vlees maar ook Vis en veggies komen aan bod. De ALL inn is mijn inziens toch een aanrader. Bar aan het water, bar aan de lobby voor s'avonds. In het weekend is het er wel lekker druk omdat de slovenen ook komen plonsen. De glijbanen zijn gratis voor de all inn en de ligstoelen ook. Een strandparaplu best meenemen of ergens gaan kopen want dit heb je echt wel nodig bij heel warm weer. Kortom een leuke vakantie in levendig gebied maar s'avond keert de rust steeds terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor San Simon Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Simon Resort in Izola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Simon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel San Simon Resort scoort een 7.19 uit 10 op basis van 81 reviews.