Camping Belvedere ***

Belvedere

9 reviews over Camping Belvedere in het Nederlands

fantastisch

Ilse, 25-9-2017

Belvedere is een super leuke camping met alle voorzieningen . Wij waren daar met de mobilhome en alles was piekfijn in orde . Er is een leuk zwembad op de camping en een busje dat je gratis van en naar het strand vervoert . ( De camping is op een berg gelegen )

Er is ook een heel leuke zwembad bar en een fijne strandbar . Een prachtig uitzicht vanop de camping . Een minigolf terrein op de camping . Alles was super leuk .

de minpuntjes volgens ons :Het sanitair mocht wat vaker gepoetst worden . En het winkeltje op de camping zelf was aan de kleine kant .

Gereisd met partner in juli 2017

Vreemde camping met vies sanitair

Erik, 16-8-2010

Dit is een rare camping: twee "velden": De eerste heeft elektra maar geen uitzicht, de tweede (waar wij stonden) is wat primitief, geen elektra, ver van washok, maar een fantastisch uitzicht op Izola en Triest ("the Olives" heet het veld). Het sanitair is bleegh: Vol grafiti, niet schoon, nauwelijks warm water.

Ook laat men zeer lawaaierige groepen jongeren toe die de hele camping terroriseren met getthoblasters en bier.

Let op: Er staat een bordje strand, maar dat leidt via een fikse afdaling naar een stenen kade! Dat is wel normaal aan die kust maar was voor ons toch een tegenvaller. De camping heeft een pendelbusje, maar dat rijdt niet erg frequent, dus moesten we puffend weer omhoog, een hele klim.

Izola is wel erg leuk, een schattig dorpje en nog niet te erg vertoerist.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

zon, zee, luieren en stappen

Henkjan, 23-7-2010

Heerlijke camping bij het plaatsje Izola. De pizza's waren top.
Gereisd met vrienden in augustus 1987

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belvedere bij:

Hier wil je echt niet zijn!

Van Ranst, 6-7-2010

Hier wil je echt niet zijn! laat staan gebruik maken van het sanitair! slopen deze camping! betaalde nog 28 euro per nacht en dan hebben we onze hond nog niet doorgegeven.
Gereisd met partner in juli 2010

Doorrijden...

Reekmans Hans, 21-2-2010

oneffen en vuile plaats, luidruchtige buren, afwasbakken verstopt, wc's verstopt, douchebakken verstopt, vuil zwembad, onvriendelijk personneel, duur, strand met betonafval bereikbaar na lange afdaling,.. geen aanrader, zeker niet met kinderen
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Heerlijk appartement gehuurd.

Loes, 18-6-2009

Wij hebben op deze camping een van de vele appartementen gehuurd. Grote 2 kamer app. met badkamer en een keukentje. Van de keuken moet je niets verwachten. Je kunt 's morgen voor een kleine vergoeding (é 7,50) ontbijten in het restaurant.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Niet met kinderen

S. Prins, 30-9-2008

Naast het mooie uitzicht had deze camping ons niet veel te bieden. In een camper kwamen we op een lelijk terrein vlak langs een zeer drukke weg (midden over de camping, auto's reden met 50/60 km/u langs het sanitair!) te staan. Het sanitair was ERG slecht, ronduit smerig. Receptie was wel aardig, de dame achter de balie had iets vriendelijke mogen zijn... Wat ons betreft: snel doorrijden naar Istrie.
Gereisd familie in september 2008

"IETS ANDERS!"

E.B., 18-7-2008

na in eerste instantie naar italie te willen gaan, zijn we beland in slovenie aan de kust (KOPER,IZOLA) slovenie is heel erg veranderd sinds de invoering van de euro. splinternieuwe snelwegen en alles is schoon en goed onderhouden. het lijkt wel of je terug gaat naar de jaren 90 (lopen iets achter ;) camping hele mooie locatie op een berg. plaatsen waren redelijk. strand is gemaakt met grasweides en betonnen platen. zee is echt top!! heel veel te doen in de buurt (trieste,kroatie,grotten,kastelen!) sanitair is beroerd. al met al erg leuk en anders dan wat je gewend bent!!
Gereisd met partner in augustus 2007

Jelle Westerop, 25-7-2007

Camping en hotel op één terrein. Prima, alle voorzieningen zijn aanwezig.

Ik was met mijn vader vorige week op de camping met een tent. Het was zo'n 35 graden dus dat heeft wat invloed gehad op mijn humeur. Ben gelukkig weer aardig opgefrist hier in NL :-)

+: alles aanwezig, mooi groot zwembad, prijs incl. extra service, leuk winkelkraampje op het terrein met verse broodjes, mooie ligging met uitzicht (maakt naam waar), schaduw

-: sanitair niet erg schoon en benauwde ruimte, rare schoonmaaktijden (rond negenen), lawaai van een grote ventilatiemachine (??). Receptiedames matig in talen (Duits ok), geholpen door stagiair, strandbusje rijdt alleen elk uur, strand is niet naast de deur (lang smal, steil kronkelpad), steenstrand, zeer veel nationaliteiten, geluidsoverlast van jongeren gehad

Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belvedere bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belvedere in Izola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Belvedere scoort een 7 uit 10 op basis van 9 reviews.