Beoordelingen Camping Terme Catez*****

Terme Catez*****
348 beoordelingen
Beoordelingen Camping Terme Catez*****
Topliška 35, 8251, Catez ob Savi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme Catez***** in Catez ob Savi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme Catez***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Terme Catez scoort een 7,7 uit 10, op basis van 348 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme Catez***** in Catez ob Savi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme Catez*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Terme Catez***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 223 vakantiefoto's van Camping Terme Catez***** vinden. Je kunt 3 video's van Camping Terme Catez***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Slovenie. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Slovenie. Vergelijk Camping Terme Catez***** met andere accommodaties in Catez ob Savi.
Even geduld a.u.b.

7,8
6,7
6,6
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Mooie camping met geweldig aquapark"vertalen
Fam-Visser
9,0

20-09-2014 Een hele mooie camping met een geweldig aquapark in de omgeving is niet veel te doen maar supermarkten zijn er volop binnen 5km. Wij zijn door onze Gastvrouw Ans en gastheer Joop heel goed ontvangen en als er iets was waren ze er binnen no time om het op te lossen deze mensen verdienen een dikke 10.
Onze stacaravan was heel mooi en van alle luxe voorzien.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

met oudere kinderen, 2014
"Leuke camping met heel veel waterpret"vertalen
familie Degreef
7,0

07-09-2014 Zoals de titel al zegt is het een hele leuke camping met een heel mooi waterpark erbij. In de omgeving zijn meerdere restaurants waar je voor weinig heerlijk kunt eten.

met partner, Sept. 2014
"Grote camping voor ons te massaal"vertalen
saskiavlugt
5,0
5,0
6,0

18-09-2014 Na omboeking vanwege wateroverlast in Lesce op deze camping terecht gekomen. Voor ons qua omgeving te weinig natuur, wandelmogelijkheden en dergelijke. Weinig sfeer op camping en in de nabije omgeving. Hierdoor paar maal naar de andere kant van Slovenië gereden (omgeving Bled)

"Heerlijke vakantie"vertalen
familie Roos Hoefge...
9,0

29-08-2014 De stacaravans van touroperator zijn ideaal ingericht en staan heel mooi aan het meertje en aan het waterpark. In de omgeving zijn voldoende dagtrips te bedenken. Kastelen kijken langs de krka en picknicken en pootjebaden; kanoën; Ljubeljana; shoppen in de winkelcentra rond Zagreb; Zagreb; markten. Postojna vonden wij wat te ver maar moet ook te doen zijn.
het zwemwater is perfect, voor ieder wat wils. Diep/ondiep, wild/rustig, glijbanen/ligweides.
De ontvangst en de verzorging op de camping door onze gastheer Joop was uitmuntend! Ga bij hem langs voor hulp of informatie en het komt goed.

"Geweldig zwembad"vertalen
familie Sluiter

27-08-2014 veel zwemplezier, uitzicht vanuit stacaravan was erg mooi

"Leuke plek voor kinderen"vertalen
familie Beterams
7,0

24-08-2014 Veel waterplezier in mooie omgeving. Wel iets gedateerd maar niet storend. Prima prijskwaliteit verhouding.

"Leuke vakantie"vertalen
familie Folbert
4,0

10-09-2014 We hebben ons goed vermaakt, en voor de kinderen was het ook mooi.

"Flink genoten"vertalen
sandra willems-fren...
9,0

07-09-2014 we zijn voor de eerste keer op deze camping geweest,en we hebben het echt heel leuk gehad,zonde dat we de eerste twee dagen regen hebben gehad,dagtochtjes gemaakt naar Zagreb en Postojna,dat laatste is zeer zeker de moeite waard,al met al een hele leuke vakantie

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie stacaravan/camping zelf gaat achteruit"vertalen
familie Loos
2,0

07-09-2014 Veel achterstallig onderhoud bij terme catez vooral zwembad, eten etc redelijk duur verder wordt het sanitair niet goed schoongemaakt! De stacaravan die wij gehuurd was daarin tegen heel mooi en ruim!
Tip Bedlinnen huur etc goedkoper maken!

met oudere kinderen, 2014
"Dit nooit meer"vertalen
eddy
4,0
1,0
1,0
6,0

23-08-2014 Dit jaar op deze "5 sterren camping" gestaan
Ik denk dat men de sterren heeft kunnen kopen bij div instanties
Plaats kun je zelf uitzoeken, maar deze zijn klein en je kijkt bijna altijd op een tent van touroperators
Hele straten staan er vol mee voor de caravan kampeerder niet leuk op ertussen te staan (mijn mening)
Moesten bijna 80 meter lopen om water te halen zat niet op het veld maar alleen in het sanitair gebouw
Schoonmakers van het sanitair kwamen regelmatig een handtekening zetten dat alles nog schoon was maar deden er niet veel
In ons stuk konden douche deuren niet op slot en zat er schimmel tegen plafond
Verder niets te doen, buiten de camping een ijssalon met hogere prijzen dan in Nederland op het terras.(1.40 per ijsbolletje en 2.60 voor een klein flesje cola)
Camping winkel ligt niet centraal maar aan begin van de camping.
Gevolg mensen gaan met de auto brood halen een drukte van jewelste
Buiten zwembad mooi groot en lekker warm water wel achterstallig onderhoud

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?