Beoordelingen Camping Terme Catez*****

Terme Catez*****
226 beoordelingen
Beoordelingen Camping Terme Catez*****
Topliška 35, 8251, Catez ob Savi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme Catez***** in Catez ob Savi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme Catez***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Terme Catez scoort een 7,6 uit 10, op basis van 226 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme Catez***** in Catez ob Savi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme Catez*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Terme Catez***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 185 vakantiefoto's van Camping Terme Catez***** vinden. Je kunt 3 video's van Camping Terme Catez***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Slovenie. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Slovenie. Vergelijk Camping Terme Catez***** met andere accommodaties in Catez ob Savi.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,9
6,7
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Leuke camping, mooi land"vertalen
Rico
7,0

19-9-2013 Grote camping, rustig gelegen. Mooie ruime mobilhome, lekker afgelegen. Aardige Engelse mensen van touroperator, die ons goed hebben geholpen. Gigantisch zwembadpark, erg leuk. In het weekend wel druk. Binnenbad ook leuk voor een paar keer. Camping kan wel renovatie gebruiken. 's-Avonds weinig te doen daar, camping is ook net iets te groot naar mijn mening. Omgeving erg mooi, stadje in de buurt met vele supermarkten en winkeltjes. Vergeleken met NL is Slovenie op veel gebieden (iets) goedkoper. Voor goedkoop moet je naar Kroatie (grote pizza omgerekend 4 euro). Leuke uitstapjes: Postonjagrot (wel duur entree), Meer van Bled, Meer van Bohinj, Ljubljana, Zagreb, Westgateshopping. Wel stukje rijden voor uitstapjes, maar dat wist ik vantevoren. En zo'n straf is het niet om door de prachtige landschappen van Slovenie te rijden. Heuvels, bergen, meren, dorpjes. Prachtig. Positief verrast door Slovenie, zowel de natuur als de mensen. Iedereen spreekt daar Engels en is bereid om je te helpen.

"Prima camping."vertalen
familie Kuller
8,0

22-9-2013 Het zwembad buiten zou best hier en daar wel wat renovatie kunnen gebruiken.
De ligbedden zijn vrij prijzig zeker als je met meerdere bent de 3 Euro voor de parasol vind ik belachelijk.

"Mooie camping"vertalen
carla kuller
8,0

17-9-2013 twee mooie weken gehad, zeer mooie camping met fantastische zwembaden en glijbanen.
we zaten in een mobile home van touroperator en dat was zeer luxe en op de mooiste plek van de camping.
Tante Ans en Ome Joop nogmaals bedankt jullie zijn klasse

"Leuk park!"vertalen
pb_alsemgeest
8,0

25-8-2013 Wij hebben twaalf nachten in stacaravan van G4C gezeten. De dag van aankomst van zeer warm, maar gelukkig airco. Het zwembad is adembenemend groot en geweldig! Heerlijk warm (niet té) water. Hier hoef je je niet te vervelen. Het onderhoud (vooral bestrating) kan wel wat gebruiken. In de omgeving genoeg te doen. Kanoën, mountainbiken, Zagreb, wandelen etc. Wij misten wel de gezelligheid en het vertier op het park. Erg massaal

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Fantastisch"vertalen
Gerla
9,0
6,0

2-9-2013 Gemakkelijk te bereiken, ligt vrijwel direct aan de snelweg, overigens hoor of zie je daar niks van op het park. Waterparadijzen, zowel binnen als buiten zijn geweldig. Dit jaar was er een nieuwe glijbaan bijgekomen, Formule 1, met zijn drietjes tegen elkaar, met tijdmeting.Mobilhome van touroperator geboekt, met vaatwasser, satelliet-tv, bbq, gratis kinderfiets etc. Was perfect en in april nieuw in gebruik genomen. Joop en Ans:Bedankt!Alleen jammer dat de animatie niet veel voorstelde, wel kinderdisco bij hotel Toplice, was ook best wel leuk, aquajoggen, knutselen en paar keer per week live-muziek op de diverse terassen.Mooie voetbalkooi, maar er werd nooit een wedstrijdje of zo georganiseerd. Geweldig riviertje om te vissen.Er is genoeg te doen in Slovenien of Kroatië. Wel een stukje rijden.Fietsen kunnen mee want het is heerlijk fietsen in de omgeving, je ziet de heuvels/bergen heel goed, maar dal is vrij vlak.
Enige nadeel: Slovenen zijn niet vriendelijk, stug en on-sympatiek volk.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Roan heeft topplek op de camping"vertalen
familie Boshuis
7,0

3-9-2013 Leuke camping met super zwemparadijs binnen en buiten ( waar hier en daar wel wat onderhoud gepleegd mag worden )

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping, veel zwembaden,verouderde indruk"vertalen
familie Keupink
6,0

20-9-2013 Leuke camping met leuke zwembaden en rivier met veel vissen. Echter wel verouderde indruk.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Camping met geweldig zwemparadijs"vertalen
familie gier
7,0

8-9-2013 leuke familiecamping!! Heerlijk zwembad, met veel uitdaging voor elke leeftijd. Ijsjes eten bij het zwembad is een aanrader. Joop en zijn vrouw staan altijd klaar en komen geregeld langs voor een praatje, dat vinden wij heel gastgericht!!!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super camping voor de kinderen"vertalen
familie Zeestraten
9,0
5,0

2-9-2013 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Terme Catez. Via touroperator was alles goed verzorgd. Onze kinderen hebben veel zitten vissen en het super grote zwembad konden we natuurlijk niet omheen. Voor ieder kind is er wat te doen. Het enige jammere is dat er in de directe omgeving weinig te doen is, maar op de camping gelukkig genoeg.

met oudere kinderen, 2013
"Leuk voor 1 keer"vertalen
Ingrid
6,0

10-8-2013 Net terug van 2 weken Terme Catez. Stacaravan gehuurd dus gelukkig hebben we geen gebruik hoeven te maken van de sanitairgebouwen. Op de muren, spiegels niks dan vliegen. Zwembaden en glijbanen waren leuk. Alleen jammer dat je maar 1x per dag gebruik kon maken van het binnenbad. Ook na 20.00 uur mocht je had binnenbad niet meer in, terwijl dit tot 21.00 uur open was. Weinig te beleven in de omgeving. Wel aan de overkant van de rivier (leuk met pontje) aan de linkerkant een restaurant waar je heerlijk en goedkoop kan eten. Ook Valentino is een echte aanrader. Voor 55 euro kun je met 6 personen uiteten. Voor ons was het een leuke vakantie maar niet voor herhaling vatbaar. Slovenië is wel een mooi en schoon land.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?