Beoordelingen Camping Terme Catez*****

Terme Catez*****
306 beoordelingen
Beoordelingen Camping Terme Catez*****
Topliška 35, 8251, Catez ob Savi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme Catez***** in Catez ob Savi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme Catez***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Terme Catez scoort een 7,7 uit 10, op basis van 306 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme Catez***** in Catez ob Savi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme Catez*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Terme Catez***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 210 vakantiefoto's van Camping Terme Catez***** vinden. Je kunt 3 video's van Camping Terme Catez***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Slovenie. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Slovenie. Vergelijk Camping Terme Catez***** met andere accommodaties in Catez ob Savi.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,5
7,9
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, aug 2014
"Top camping"vertalen
sandra
9,0

22-08-2014 voor het 2de jaar geweest en weer een super vakantie gehad.
De kids hebben zich weer prima vermaakt.
En natuurlijk zijn we ( ome) Joop en Ans weer dankbaar voor hun geweldige ontvangst en behulpzaamheid.
wij zaten in een mobiel home van touroperator, deze zijn echt TOP
wat ik eerder lees over geluidsoverlast herken ik niets wij vinden het ju9ist een super rustige camping.
Het zwembad is inderdaad toe aan een opknap beurt.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie camping"vertalen
familie Trines
6,0

20-08-2014 mooie camping, mooie zwembaden (alleen een beetje achterstallig onderhoud van de zwembaden) onze kinderen 14 en 12 jaar hebben zich prima vermaakt.

met jonge kinderen, 2014
"Niet meer onze camping van twee jaar geleden"vertalen
familie Doorn
4,0

17-08-2014 Deze camping gaat achteruit door dat er geen toezicht is over het lawaai en te veel tenten.

"Gezellige,zonnige, Go 4 camp bungalowtent"vertalen
Fam Vermeulen
8,0

15-08-2014 Dit is de tweede keer dat we nu zijn geweest,eerste x in een huisje wat meer dan top was en nu in een bungalowtent, wat niet onder doet aan een huisje!! Wij zijn super tevreden met Camping Terme Catez ,alleen het onderhoud van het zwembad en sanitair in die 5 jaar .......is ten boze!!!!!!!!!!!! moet echt wat aan gedaan worden! verders weer een top vakantie gehad.met super lekker weer

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goed voor een week !"vertalen
familie Dokter-Bakk...
6,0

13-08-2014 Twee jaar geleden zijn we ook op deze camping geweest. Voor de kids een waar zwembadparadijs. Toch moet er wel wat onderhoud gebeuren.
Ook de prijzen van bijv. een bolletje ijs zijn in de laatste twee jaar gestegen.
Het was leuk voor een week maar wij zijn er nu wel uitgekeken vooral ook omdat er in de omgeving weinig te doen is.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Waterparadijs voor de kinderen"vertalen
Fam. van Oosterwijk
9,0

12-08-2014 In augustus verbleven we een week in een supermooie, ruime (7x5 m), luxe mobil home (via touroperator geboekt). De ligging was prima, aan het meer, vooraan op de camping. De camping is groot en als je wat verder naar achteren zit is het behoorlijk ver lopen naar het zwembad en winkeltje. Bij het complex horen ook 3 hotels en een heleboel vakantiehuizen. Aan de auto's te zien zaten daar vooral Slovenen.
De zwembaden zijn supermooi met lekker warm water en heel veel glijbanen. De kinderen vonden het geweldig. Wel achterstallig onderhoud (losliggende tegels, afbladderende verf). Je mag 2 keer per dag in de buitenbaden óf 1 keer voor 3 uur in het binnenbad.
De broodjes in de winkel vonden wij niet zo lekker. Op 2 km zit een Lidl met heerlijke verse broodjes. In de omgeving is verder niet veel te zien.
Gelukkig hadden we mooi weer, en hebben we volop kunnen genieten van het waterparadijs. Een week op deze camping is lang genoeg.

"Erg leuk"vertalen
henkhaaze
10,0

08-08-2014 voor honden niks aan maar nleuke glijbanen voor kinderen je word om 8 uur wakker door lawaai van blerende kinderen vies sanitair glijbaan echt super

"Leuke glijbanen"vertalen
Stinesen
7,0

04-08-2014 De glijbanen waren super leuk voor de kids zowel jong als oud. Onze jongens misten wel de tafeltennistafels op de camping. Het onderhoud van het aquapark was minder goed in orde, losse tegels en vieze randen van de zwembaden. Ontvangst door de mensen van touroperrator was prima. Ook werden onze vragen snel en vriendelijk afgehandeld. Het eten op de camping vonden we slecht. De restaurantjes in de omgeving zijn prima!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Schoon en nette camping met veel faciliteiten"vertalen
familie Bahadoer
8,0

17-08-2014 De ligging van onze accommodatie was zeer goed met vrij uitzicht op de bergen. Veel vrije speelruimte voor de kinderen en op loopafstand van de zwembaden.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping, mooi zwembad binnen en buiten"vertalen
Leon
9,0

31-07-2014 Leuke camping, maar pas op voor het touroperator straatje.
De tenten staan erg dicht op elkaar. De campeer plaatsen zijn een stuk groter.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?