Camping Terme Catez (Glamping) *****

Camping Terme Catez (Glamping)
Terme Catez (Glamping)
7,6

381 reviews over Camping Terme Catez (Glamping) in het Nederlands

Leuke vakantie voor 1 keer

Ellen, 8-9-2017

Groot zwemparadijs. Veel glijbanen en verschillende baden. Ook voor peuters/kleuters 2 leuke ondiepe baden met leuk klimtoestel en glijbanen kids tot 5jaar. Camping naar onze smaak te groot weinig speeltuinen. Hadden een waikiki (nr25)achterin de camping, rustiger qua verkeer en mensen. Caravan zeer gehorig, te dicht op elkaar. Tenten/campers hutjemutje en heel druk. Muziek vh zwembad hele dag over halvecamping te horen tot laat in de avond. Eetgelegenheden op de camping zelf niet bijzonder. Als je buiten de camping met het pondje gaat dan het restaurant aan de linkerkant heerlijk pizza gehad. Ook met de auto vanaf de camping aan de andere kant vd snelweg meerdere keren teruggekomen bij restaurant "Les". Heerlijk eten daar. Aanrader in de "omgeving":op 2u rijden richting het noorden zijn de grotten van Skocjan. Zelfs voor kleine kids (8-6-3jr)geschikt!

Wel een flinke wandeling. Ook Zagreb is leuk. Maar die mooiste was Plitvice meren in kroatie: sprookjesachtig mooi. Parking2 Route B.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zwembad prachtig voor kids en mooie stacaravan.

Esther, 3-9-2017

Wij zijn een gezin met 2 jongens van 12 en 14 jaar. We zijn expres naar deze camping gegaan ivm de vele glijbanen. Tevens was het mij bekend dat er nieuwe stacaravans stonden waar onze voorkeur naar uit ging. Het is een heel groot park met een matige, onvriendelijke, receptie. Borg betalen van €100 voor de pasjes en het bonnetje (stelt niks voor) goed bewaren of tip; meteen een foto hiervan maken. De restaurants op het park zijn erg matig (bij pizzeria niet gegeten op het park ivm vooraf reserveren echter ambiance zag er ongezellig uit) echter voldoende restaurants in de buurt oa Pizzeria Valentina, vlakbij de Adidas/Reebok outlet winkel (mooie winkel waarbij tevens nieuwe collectie), Splavar in Brezance (overigens verschrikkelijk saai dorp, alleen goed voor de boodschappen) en in Mostec (met pontje over vanaf de camping). Onze stacaravan was splinternieuw, vlakbij het zwembad en centrum vh park. Echter niet in de drukte van het park. Mbt de pasjes voor het zwembad hadden wij weinig problemen, kwam ook omdat wij als ouders alleen eind vd middag naar het zwembad gingen zodat de jongens (eventueel) nog extra met onze pasjes konden. We hadden zelf onze Nespresso meegenomen dus heerlijke koffie (zat nl niet in onze caravan) maar goede koffie hadden ze ook op het park waar de winkeltjes zijn (en ijssalon).

Wij hebben fietsroute in Zagreb gedaan, heel dichtbij alleen vergis je niet in de douane (2x controle vd paspoorten) je doet er zomaar minimaal 1 uur over als het niet meer (wij stonden s nachts in de file terug ve voetbalwedstrijd). In Zagreb mooie shoppingmals en centrum is erg leuk en mooi. Onze jongens hebben erg genoten op het park en daarvoor zijn we ook gegaan. Op terugweg naar Nederland nog naar Ljubljana geweest, echter een aanrader en zonde als je dat over slaat, en overnacht bij Meer van Bled (ook prachtig).

Onze cijfers zijn met name voor onze stacaravan die echt prachtig was (2 badkamertjes).

Heel massaal

Cynthia Bouland, 30-8-2017

Laat je goed informeren over touroperator stacaravans. Bij boeking via een reisbureau kregen we niet veel informatie. We hebben uiteindelijk heerlijk gezeten en is touroperator een aanrader.Het terrein van terme catez is heel groot. Binnen- en buiten zwembaden zijn heel groot. Echt massaal. Binnen mag je maar 3 uurtjes zwemmen en anders moet je bij betalen. Buiten mag je 2 keer in en uit lopen maar daar moet wel een uur tussen zitten. Je krijgt bij aankomst een zwempas 50 euro borg.

Er zit in Berzice een Lidl en een Spar. Dat is op fiets en auto afstand . Op die zelfde route zit een heerlijk hotel/restaurant Budic. Voor kids hebben ze kroketten en frikadellen. We hebben daar heerlijk gegeten. Er wordt nederlands gesproken. Je herkent het aan de heineken parasols. We zijn naar Zagreb geweest. Ljubjana is een aanrader mooie stad. We zijn naar de vintgarkloof geweest. En natuurpark Skocjankse jame is ook een aanrader. Kun je een tocht maken dooor een grot.

Vergane glorie!

Peter, 30-8-2017

Week in het een huisje op het water gestaan. Erg leuk huisje! Maar de camping en het zwembad..... Het viel echt tegen. Sanitair gebouwen zijn oud en vies. Het zwembad wordt bijzonder slecht onderhouden. Losse tegels, ontbrekende voegen, stukken uit de bodem/rand zwembad. Water is erg troebel?! Personeel op de camping is erg onvriendelijk. We hadden geboekt via touroperator, maar begrijp niet dat ze deze camping opnemen in hun assortiment. Geen aanrader....
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk, gezellig, mooi weer, toffe vakantie

GK, 29-8-2017

Mooie Camping, superleuk zwembad, omgeving is weinig te zien, restaurants in de buurt zijn zeker een aanrader, lekker eten en kleine rekening :-), laat je wel niet vangen door de reclame menu Koket friet en of Frikandel friet bij desbetreffende restauranthouder in de buurt, was bij ons echt een tegenvaller, is ook duurder dan andere eetgelegenheden, aanrader is de Stad Ljubljana en de beach bar in de buurt.

Genoeg te doen

J kesnar, 24-8-2017

Wij hebben een prima vakantie gehad! De nieuwe stacaravans zijn prachtig, we zagen ook inderdaad gedateerde huisjes en caravans. Daar

Zouden wij niet blij van worden, net als de tentjes en caravans hutje mutje staan. Verder gezellig . Zwembad massaal maar de hele dag toegankelijk ( tussen uitchecken en opnieuw inchecken moet een uur zitten). Kinderen hebben niet alle glijbanen gedaan ivm drukte! Omgeving zat te doen. Heenreis langs meer van Bled, Lubljana is prachtig, Zagreb lekker shoppen, grot is

Prachtig, paard gereden in dorp zelf, eten niet op camping doen. Zeer goedkoop en lekker in omgeving. Slovenie is een fijn, veilig en gastvrij land! Camping vinden wij fijn om de prachtige nieuwe mobile homes, de gezelligheid in de avond ( cocktail en live muziek en de spelletjeshal) en de vriendelijke omgeving. Volgend jaar zoeken wij naar een complex met een rustig zwembadje met een paar ligbedjes!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor ons geen tweede keer!

Ilona, 22-8-2017

Door de verhalen op zoover hadden we best wel hoge verwachtingen

De caravan was heel erg mooi en nieuw. Maar stond op een nieuw stuk camping met om je heen bouwgrond en kassen die werden afgebroken en de daarbij behorende geluiden.

Verder voor kleine kinderen niks te doen in dit gedeelte. Geen speeltuintje, helemaal niets.

Het zwembad was super en er was heel veel te doen.

Doordat het heel warm weer was kwamen er heel veel mensen uit de omgeving en was een schaduwplaats niet te vinden.

Het sanitair was netjes en bijgehouden(zwembadgedeelte)

Onderhoud zou beter kunnen in het zwembad maar dat was voor ons niet storend

De camping zelf was overvol en kwam zoals al eerder geschreven een beetje als vergane glorie over.

Leuk om voor 1 of 2 nachtjes hier te staan voor de zwembaden, maar meer niet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Verschrikkelijk oud, vies en naar personeel

arjan, 18-8-2017

Inderdaad vergane glorie. Vast ooit een mooi park geweest, maar wordt niet bijgehouden. Het oogt oud, ruikt op vele plekken ook rondom het zwembad onfris. Zwembad groot en leuk voor kinderen, maar dus ook verouderd en op meerdere plekken onveilig. Voor jonge kinderen wellicht minder geschikt daar het zeer onoverzichtelijk is. Geen leuke speeltuintjes voor kinderen.

Wij hadden geboekt bij touroperator en kwamen uit in een apart terrein van andere touroperator met allemaal Nederlanders/Belgen. Weer andere touroperator mooiste plekken! De kinder activiteiten zijn volledig in het sloveens en de camping lijkt zich met taal en uistraling echt te richten op het oostblok. Bij vertrek moesten we een bonnetje inleveren die we niet hadden ontvangen voor borg zwemkaarten. Na een fikse aanvaring kwam de manager erbij die ons dermate uitkafferde dat de kinderen overstuur huilend in de auto zijn gaan zitten. Nog nooit meegemaakt dit. Toen we zeiden dat we op deze manier natuurlijk niet terugkwamen waren zijn letterlijke woorden, ik kom aan zat gasten, daar hoef ik niets voor te doen. Tja, dat is dus echt zichtbaar in het park en in de manier waarop je hier wordt aangesproken...

Geld pas teruggekregen nadat we zeiden niet weg te zullen gaan zonder ons geld en nadat we gevraagd hadden de politie te bellen. Zo verdienen ze hier dus wat extra centen bij, vond het schaamteloos en schandalig. We waren hier voor gewaarschuwd door verschillende Nederlanders die het zelfde hadden meegemaakt, maar het zelf meemaken vonden we echt schokking. Voor ons nooit meer deze camping. Jammer, waar we in heel Slovenie alleen maar vriendelijke mensen hebben ontmoet, was hier alleen maar agressie en intimidatie.

In de omgeving niet veel te doen, Zagreb leuk, maar verder niet meer dan kleine grot en klein museum, te afgelegen verder. Eten in restaurant niet lekker en prijzig, in de buurt leuke goedkope en lekkere tentjes!

Geweldige camping met aquapark

Carly van Berkel, 13-8-2017

Wij hebben 10 overnachtingen geboekt in een tipy. De Tipy was aan de kleine kant maar prima om in te slapen. Nadeel was de kleine minibar waar je niks in kwijt kunt maar gelukkig hadden wij een elektrische koelbox mee. Bedden zijn prima! Sanitair werd 3 maal per dag schoon gemaakt. Het zwembad was geweldig Let alleen op je mag per dag maar 2 maal naar binnen. In de omgeving van alles te doen. Zagreb op een half uur rijden. Verschillende goede restaurants in de buurt waar je voor weinig geld lekker kunt eten. Op 5 minuten van de camping vind je een Lidl Spar en Hofner (Aldi). Kortom super vakantie gehad!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Achteruit gegaan.

MR, 8-8-2017

5 jaar geleden hier ook geweest in een Superior de Luxe bungalow. In de afgelopen 5 jaar is de camping echt achteruit gegaan qua onderhoud. Bij aankomst stond het onkruid 10 cm hoog op de achterplaats, was de glijstang van de douchekop afgebroken, 2 lampen waren defect en was de gehele accommodatie niet schoon. Vorige keer rechtstreeks geboekt, dit keer bij touroperator. In de brochure staat dat handdoeken inclusief zijn, maar niet dat deze om de 4 dagen worden omgeruild voor schone. Het onderhoud aan de zwembaden is drastisch nodig. Let op, er is geen koffiezetapparaat aanwezig. Wij zijn helemaal niet van die azijnzeikers,maar het is echt achteruit gegaan afgelopen jaren en dat is jammer. Je kunt van deze camping echt iets moois maken. De lokale restaurantjes zijn wel goed en goedkoop. Wij hebben o.a 2x bij restaurant Krulj gegeten, waar veel Nederlanders komen. Je kunt met het pontje over, maar hier betaal je 1,- p.p voor. Voor een gezin met 2 kinderen ben je dan 8 euro kwijt. Met de auto rij je om de camping heen en ben je er binnen 10 minuten, evenals de Lidl en Spar. Zagreb ligt op een half uurtje rijden. Verder konden wij weinig doen aangezien de temperatuur tegen de 40 graden aanliep, maar daar kun je niet voor wezen. Al met al hadden wij iets meer verwacht voor een 2e keer op deze camping.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Terme Catez (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme Catez (Glamping) in Catez ob Savi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme Catez (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Terme Catez (Glamping) scoort een 7.57 uit 10 op basis van 413 reviews.