Camping Therme Catez *****

Camping Therme Catez
Therme Catez
7,9

16 reviews over Camping Therme Catez in het Nederlands

Heerlijk waterparadijs en vriendelijke mensen

Fam. Craenmehr, 11-8-2017

Prachtig waterpark erbij waar je heerlijk kunt genieten. Tevens zijn de faciliteiten zoals sauna , binnen zwembad super. Over het hele park personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Uitstapjes moet je ietsjes verder voor van de camping. Zagreb in Kroatie is makkelijk te doen en zeker een aanrader. De Burcht in Brezice is ook zeker een kijkje nemen waard. Heerlijk uit eten voor een zacht prijsje in de dorpjes om de camping heen. Al met al een heerlijke vakantie gehad in Slovenie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Lekker relaxen

Emile, 3-8-2017

Heerlijke camping met een gigantisch zwemparadijs. Er zijn een paar restaurants en barretjes in de omgeving. Bij de sanitaire gebouwen zijn er te weinig douches voor het aantal kampeerders. Het wordt wel goed schoongehouden. Voor kinderen zijn er een paar speeltuintjes en is er elke dag voldoende animatie. Wel hoofdzakelijk in Sloveens/ Engels, maar voor de kinderen maakte dit niet uit. Je hebt geen vaste plaatsen, maar betaald per persoon. Dus je kunt meerdere plekken bezetten, waardoor de plekken snel bezet zijn. Op de camping zijn veel Nederlanders. De politie maakt regelmatig een rondje over de camping. Vanaf 23.00 uur is het vrij rustig. Soms hoor je nog muziek van de bar vooraan de camping, maar het valt erg mee. Het is nooit een herrie 's nachts en in de ochtend.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeker eens terug

Simoon, 26-6-2017

Fantastische camping,mooie zwembaden veel glijbanen.vloer binnen erg glad ondanks poetsen,vloer buiten erg heet.lujblijana,Zagreb,outlet,plivitsch meren,wijnboer geweest.eten bij park,cetin,Valentino (weg richting station dobova)10 min rijden,heerlijk en iets te spelen voor kids. touroperator caravan luxe met vaatwasser en ligging.voor pubers niet zoveel te doen. aquarobic,speelhal en kinderdisco.sanitair netjes gezien. zeker terug als zoontje ouder is nu 3.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

dennis en priscil, 5-9-2016

wij hadden geboekt via touroperator in hotel Catez.

geen verwachtingen hadden we na het lezen van de verschillende reviews .

na een lange reis aangekomen inchecken in het hotel hotel vol staan we dan dachten we maar niets was minder waar de beste meneer melde ons dat we waren geupgrate en hoe dikke pluim we kregen een appartemente kamer in het hotel en alles zag er ook keurig netjes uit alles netje onderhouden ook op het park zelf.

de zwembaden waren erg schoon en netjes alles wat er hier aan negatieve verhalen staan kun je weg vegen niets is er waar van!.

wij als gezin hebben ons hier 9 dagen lang vermaakt. ook het hotel waar wij verbleven konden we elke avond heerlijk eten en ook het ontbijt was er heerlijk.

voor een ieder een aanrader wel gezegd met kinderen tot 12 jaar.

voor de pubers is er niet veel te doen! wij hebben een top vakantie !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig

Nancy, 3-9-2016

Wauw, wat een top plek. De verwachtingen waren ni9et zo hoog maar wat heb ik me vergist. Het waterpark waartoe je tot 2x per dag toegang hebt is geweldig. Veel zwembaden, veel glijbanen een heerlijke watertemperatuur en top aangekleed.. Tot onze verassing mochten we ook 3 uur per dag gebruik maken van de binnenzwembaden. Deze zagen er wederom geweldig mooi en goed verzorgd uit. Aan badmeesters heb je ook geen gebrek. Overal wordt goed toezicht gehouden wat vooral met kinderen een prettig gevoel is.

In de omgeving is niet zo heel veel te doen maar binnen een halfuur ben je in de hoofdstad van Kroatië Zagreb of in Ljubljana de hoofdstad van Slovenië. Beide stadjes zijn echt de moeite waard om te bezoeken. Als je in Ljubljana net aan de rand van het centrum blijf is het behoorlijk goedkoop. We hebben met de kinderen 4 hele grote schep ijsjes gekocht voor €4,80. Gewoon in een zijstraatje van de winkelstraat.

Deze plek gaan wij zeker nog een keer bezoeken. Was een van de betere vakanties ooit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

fantastisch

fam. Dekker, 19-8-2016

Het is een mooie camping met vele prachtige zwembaden en glijbanen (binnen en buiten). Wij waren hier 5 jaar geleden ook al eens geweest. Sinds dien is de camping uitgebreid en is er onderhoud aan de zwembaden gepleegd. De camping is netjes en wordt goed onderhouden. Tevens heb je bijna overal wifi netwerk. Restaurant op de camping is goed. Het hotel - / centrum gedeelte is onveranderd. Hier kan veel meer uitgehaald worden. Het eten in het hotel is niet zo. Je kan met een pondje de rivier over, dan kom je in een klein dorpje met 2 goede betaalbare restaurantjes. Ook zit er een goed restaurant op de kruising bij de autobaan dicht bij de camping. Op de camping zelf kan je zwemmen, vissen, paardrijden, tokkelen, voetballen, tennissen, badmintonnen, bowlen, fitnessen, enz.. Op een half uurtje van de camping is er een klim bos (adventure park otocec) en kan je ook kanoën. Zagreb (hoofdstad Kroatië) ligt op een half uurtje afstand, Ljubljana (hoofdstad Slovenië) ligt op een uurtje afstand. Zagreb is mooi en betaalbaar en heeft ook een mooie dierentuin. Ljubljana is mooi, maar wel duur. Het kasteel op de berg vonden wij niet zo speciaal, van binnen redelijk kaal, een restaurant en verder ruimtes met kunst. De beroemde markten waar over gesproken wordt stellen helaas niet veel voor. Wij hebben een mooie vakantie gehad in stacaravan van touroperator.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie, maar hele drukke camping

Linda, 27-9-2014

Het is een hele mooie camping, met prachtig zwembad. Wat ik heel jammer vond is dat er totaal geen animatie was, je had alleen het zwembad en verder was er helemaal niets te doen. In de omgeving is ook niet veel, wij reden steeds een paar uur, zo had je genoeg te doen in de twee mooie landen waar je zit! Grensovergang naar Kroatië is vervelend, maar het went dat je tig keer je id moet laten zien. Sanitair is goed, alleen niet heel veel in één gebouw. Tip: ga zo vroeg mogelijk in het seizoen, dan is het nog niet zo heel druk! Halverwege juli begon het al drukker te worden en moest je lang wachten voor de glijbanen. Ook de Slovenen komen in het weekend zwemmen. Tip:je kan maar 1 keer binnen zwemmen drie uur of twee keer buiten. Je pas blokkeert pas als je twee keer buiten bent geweest of een keer binnen. Eerst een keer buiten en daarna drie uur binnen kan dus ook gewoon :'). Kortom het is een hele leuke, mooie camping, alleen weinig te doen. Twee weken is zat.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Echt heel jammer van het zwembad

inge, 26-8-2014

net als veel andere mensen, het zwembad is echt achterhaald , geen onderhoud en gewoon smerig,, schimmel in de randen van de zwembaden.

Verder inderdaad een hele dure kermis,met echt asociaal kermis personeel.daar kunnen ze beter wat leuke animatie van maken en markt ofzo.

De camping zou echt veel beter kunnen het heeft de potentie, een beetje vriendelijkheid zou ook geen kwaad kunnen .

Wij hebben ondanks dit een heerlijke vakantie gehad, we hadden goed weer en stonden achteraan op de camping met uitzicht op de bergen, zijn toch veel gaan zwemmen.

Hadden bij touroperator geboekt en dat was geweldig , super ontvangst van Gerrit en Gerda en hele vakantie het gevoel hulp achter de hand te hebben, komen elke dag wel langs fietsen dus zijn heel bereikbaar. Bedankt Gerrit en Gerda. En touroperator natuurlijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prachtig park

Cristien, 17-8-2014

Mooie caravan van touroperator heerlijk zwembad

Rare regels zwembad park is duur genoeg maar je mag maar een x in het binnenbad of 2 keer buiten.

Alleen bij restaurant wifi

Brood op de camping niet te vr....

Gereisd met partner in juli 2014

Fantastische vakantie gehad hier

Corina, 2-11-2013

De camping is niet al te groot en in de omgeving is niet veel te doen, maar wat een zwembad!! Voor mensen die van zwemmen houden en lekker luieren bij het zwembad is het hier geweldig.

Eten op de camping is niet goed en duur, maar buiten de camping kun je aardig eten, niet super goed.

Bij receptie en het zwembad zijn ze erg vriendelijk. De mensen van de touroperator stonden altijd voor ons klaar en deden van alles voor hun klanten. Alles voor een goede vakantie.

Erg fijn.

Jammer dat het in mei al was volgeboekt, anders waren wij zeker terug gegaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Therme Catez in Brezice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Therme Catez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Therme Catez scoort een 7.9 uit 10 op basis van 16 reviews.