Appartement Miha

Bled
Appartement Miha
Miha

1 review over Appartement Miha in het Nederlands

Modern appartement, mooie ligging, aanrader!

ANJAHUIZER, 18-9-2011

We zijn hier in augustus 2011 2 weken geweest met 3 personen. Na lang zoeken op internet kwamen we bij dit appartement uit. Rechtstreeks geboekt en dan altijd maar afwachten hoe het in het echt zal zijn.

Het appartement is ons heel erg goed bevallen (hoewel wij echt kritisch zijn). Het is modern ingericht en van alle gemakken voorzien (zoals internetverbinding, led-tv, airco). Daarnaast heel erg schoon (erg belangrijk) en goede service (schone handdoeken en beddengoed).

Het appartement ligt erg rustig met een mooi uitzicht. Het centrum van Bled is op loopafstand bereikbaar en het meer is erg dichtbij. Achter het appartement is kleine tuin waar je bij mooi weer kan barbequeen.

We hebben er erg van genoten en bij ons volgende bezoek aan bled zullen we zeker weer terugkeren naar dit appartement!

Daarnaast is Bled een zeer mooi vakantieoord met een mooie omgeving waar van alles te beleven is voor jong en oud

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Miha in Bled, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Miha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Miha scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.