Appartement Katricnek

Katricnek

2 reviews over Appartement Katricnek in het Nederlands

Heerlijk!

Joyce, 22-8-2017

Deze 'farmhouse' heeft 3 appartementen aan de voet van een prachtige rots, met een zwembad in de tuin en een geweldig uitzicht vanaf elk balkon. De appartementen zijn ruim en werkelijk van alle gemakken voorzien, inclusief snelle gratis wifi en zelfs een Wii-console. Je hebt hier geen "last" van het toerisme in Bled en zit lekker rustig, maar toch op korte afstand. Wij hebben genoten!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

A. Erdkamp, 13-7-2012

De appartementen zijn groot genoeg voor 4 personen heeft 2 badkamers, is schoon en alles wat je nodig hebt is er. Je hebt vanuit de balkons een heel mooi uitzicht,ook van het zitje met haard in de tuin (waar we iedere avond zaten)heb je een geweldig uitzicht, er is ook een verwarmd buitenzwembad en diverse zitplaatsen in de tuin waar je kan genieten van het uitzicht.

De eigenaren van het appartement Ralph en Jo waren erg gastvriendelijk en verleenden goede service, ze hebben ons meerdere tips gegeven en we zijn blij dat we die hebben opgevolgd want het was er echt uitzonderlijk mooi.

Ze weten waar je goed kunt wandelen, vissen, hiken en berg beklimmen en in ieder appartement ligt veel informatie over wat je zoal kunt doen in Slovenië.

Zodra we kunnen gaan we weer terug naar dit appartement want we hebben lang niet alles gezien en de service was gewoon uitmuntend goed.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Katricnek in Bled, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Katricnek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Katricnek scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.