Bled
6,1

Matig

6 reviews over Appartement Golf in het Nederlands

R. Hanou, 5-9-2007

inrichting uit 70er jaren, bedbanken te zacht, kookmogelijkheden beperkt met anderhalve electrische pit met zeer lange opwarmtijd. magnetron ontbreekt.

Uitstekend en luxe zwembad (binnen en klein beetje buiten).

Ligging prima

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Bas, 8-8-2007

Wij zijn in juli 2007 hier één week geweest. Het is een mooi, maar een beetje oud apartementencomplex.

Het gebouw heeft een centrale ligging in Bled.

De kamer was ruim, maar de hygiëne viel ons wel tegen. De badkamer was vies en in sommige pannen zat schimmel.

Het gratis gebruik van het zwembad bij Hotel Golf was heerlijk.

Een fijn apartement als je niet teveel eisen stelt aan luxe.

Gereisd met partner in augustus 2007

Fam Wiersma, 16-3-2007

Wij zijn hier in 2003 geweest.Gezin 5 personen.Het viel ons dik tegen,vieze appartementen een kenau van een schoonmaakster.Dat was eens maar nooit weer.We hebben een particulier appartement gevonden waar we alweer een paar jaar naar toe gaan.
    Gereisd anders in maart 2007

peter, 6-1-2007

zeer oude vieze accommodatie, niet naar toe gaan erg vuil en oude inrichting, alleen het zwembad is mooi
    Gereisd anders in augustus 2006

fam. Weber, 28-9-2005

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer naar deze appartementen geweest maar nu met onze dochter van 3 maanden.Bij aankomst (we waren veel te vroeg) mochten we vanwege de kleine meteen naar ons appartemenet waar het babybedje al opgedekt klaarstond wat we niet eens geboekt hadden.

Ontzettend vriendelijke mensen bij het hotel en een heel mooi nieuw zwemparadijs met prachtig uitzicht op het meer en het kasteel wat in de avonduren sprookjesachtig verlicht is.

In de omgeving is voldoende mooie natuur en je kan er heerlijk eten in de restaurantjes in Bled.

er is ook een mooi beautycenter waar je heerlijk kan ontspannen. Kortom:voor ieder wat wils en voor ons zeker weer voor herhaling vatbaar.

Fam. Weber

Gereisd anders in september 2005

Heleen, 23-9-2004

Wij waren er in 2002. We zaten in het appartementencomlex dat los staat van het hotel. De omgeving was echt schitterend. Mooie bergen en steden en het meer natuurlijk. al was er géén animatie, de kinderen hebben zich prima vermaakt. Zwemmen in het meer kon op ong. 500 m van het hotel. Ontbijtbuffet en diner in hotel 1 x gedaan, was matig.
        Gereisd anders in september 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Golf bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Golf in Bled, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Golf scoort een 6.14 uit 10 op basis van 7 reviews.