Hotel Astoria ***

Astoria
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Astoria bij:

3 reviews over Hotel Astoria in het Nederlands

heel veel waar voor u geld,top

hendrik, 6-10-2017

hotel was over de ganse lijn heel goed,met vriendelijk personeel,de ene meer dan de andere,het ontbijt was heel goed en lekker,alles wat je wenst was voor handen

het diner is fantastisch,meer dan genoeg,met het gekende saladebuffet,diner had soms een tikkeltje culinaire toets,lekker

we logeerden op 3 de verdiep,en raad de mensen aan om niet op het einde rechter kant te logeren door om de 20min een storend geronk van 8 min te horen

ze weten het wel hoor,en toch die 2 laatste kamers geven ze aan klanten,

wij hadden ook zo'n kamer,na 2 nachten hebben we onze klachten door gegeven aan receptie,en erkenden het probleem,vrij gekomen kamers die ochtend,hebben we dan gekregen,dus ze weten wel hoe en wat

maar verder een top hotel aan mini prijs met een geweldige wellness er boven op

ook heel goed gelegen op 5 min van meer van bled

Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel

Frans en Brigitta, 4-8-2017

Het hotel heeft zeer vriendelijk personeel en het eten is goed en gevarieerd. Dagelijks mochten wij gebruik maken van de wellness. De omgeving is prachtig, bezoek de Vintgar kloof, het Bohinje meer en het kasteel van Bled en talrijke andere bezienswaardigheden. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad.
Gereisd met partner in augustus 2017

goed middenklassen hotel.

truus, 7-9-2010

Hotel Astoria in Bled is een eenvoudig maar goed hotel dat mooi ligt .

Het eten was lekker en genoeg keuze ,de kamers en alles waren goed verzorgd.

Alles was netjes en schoon.

Gereisd met partner in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Astoria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria in Bled, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astoria scoort een 8.93 uit 10 op basis van 3 reviews.