Accommodaties Slovenie

Denk je aan een vakantie naar Slovenie? Neem dan even de tijd om een goed beeld te krijgen van het land, want een goede voorbereiding kan teleurstellingen voorkomen. Onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei informatie die je nodig hebt bij het plannen van je vakantie. Van een overzicht van de populairste vakantiebestemmingen en attracties tot beoordelingen van hotels, appartementen en vakantieparken. Je kunt het hier allemaal makkelijk vinden. Kortom je krijgt een bijna volledig beeld van wat een vakantie Slovenie allemaal te bieden heeft.Je kunt je hier uiteraard ook laten inspireren door andere vakantiegangers, door bijvoorbeeld foto’s en video’s te bekijken van reizigers die jou voorgingen. Of heb je prangende vragen over een vakantie in Slovenie, dan kun je die eenvoudig stellen op ons vraag & antwoord forum en wij zullen ons best doen om jouw vraag snel beantwoord te krijgen. Check ondertussen ook gelijk even de prijzen en aanbiedingen van onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel, de bestemming of de bezienswaardigheden vond, laat jouw mening weer anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je 106 Appartementen, 53 Campings, 263 Hotels, 12 Vakantiehuizen, 5 Vakantieparken, 7 Aparthotels, 12 Bed and Breakfasts, 4 Bungalows, 3 Chalets, 8 Hostels en 36 Pensions in Slovenie. Je kunt 77 vakantiefoto's van Slovenie bekijken op Zoover. Daarnaast kun je 3 video's van Slovenie zien op Zoover. Populaire bestemmingen voor een vakantie in Slovenie zijn Bled, Portoroz, Ljubljana en Kranjska Gora. Kijk voor meer bestemmingen in de lijst hieronder of klik op het tabblad bestemmingen. Populaire dagjes uit in Slovenie zijn Predjama Castle, Grotten van Postojna en Vintgarkloof.
Even geduld a.u.b.
Je hebt gekozen Land
Slovenie

509 Accommodaties Slovenie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

7,7
355 beoordelingen
een paradijs voor kinderenMooie camping met geweldig aquapark
9,1
38 beoordelingen
fantastisch mooi hotelIdeale plek voor gezinnen met kleine kinderen
8,2
44 beoordelingen
Heerlijk wandelen, zwemmen, prima appartementMooie centrale ligging voor allerlei uitstapjes
9,5
13 beoordelingen
komen zeker terugAl vele jaren onze 1e keus
8,7
19 beoordelingen
Fijn, kindvriendelijk hotel met ontspannen sfeerGoede service
8,1
151 beoordelingen
Grote camping, mooie liggingMooi gelegen camping maar kijk uit voor de knutjes
8,7
32 beoordelingen
Al jaren gast in dit hotelErg kleine kamer
7,5
103 beoordelingen
Overvolle camping gelegen aan een prachtig meerPrachtige camping die slecht geleid wordt
9,0
21 beoordelingen
Prachtig voor wie van bergen houdt.mooie streek en gewoonweg prachtig
10,0
4 beoordelingen
Fantastisch! Gewoon genieten!Fantastisch
8,1
33 beoordelingen
Geen tweede keer meer!!!!!Good service
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?