7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Shangri-La's Rasa Sentosa Resort***** bij :

7 reviews over Hotel Shangri-La's Rasa Sentosa Resort in het Nederlands

Remko, 13-12-2007

Mooi hotel, wat is opgeknapd. Ik had een duurdere kamer genomen en die was prima, met een fantastisch uitzicht over de sentosa stranden en eilanden (en vrachtschepen, want het blijft een havenstad). De eerste nacht kreeg ik een standaard kamer en die was een beetje uitgeleefd en vooral ongezellig.

Ontbijt is op zich goed echter rond het weekend is het zo druk dat je gek wordt van de aziaten. Ik ging elke keer buiten zitten en dat was veel rustiger en lekkerder, 30 graden! 's avonds dineren in het hotel restaurant was matig. Ik ging elke keer naar Barnacle's restaurant dat voor het hotel op het strand ligt, fantastisch!! Of gewoon eten in de stad. Met openbaar vervoer kost het 45 minuten om de stad in te komen, met een taxi slechts 10-15 minuten (kost ong. 7 EUR).

Zwembad is lekker en strand is lekker, allen de oceaan is niet aantrekkelijk om dat het 'havenwater' is. Ik ben niet gaan zwemmen in de zee.

Als je verblijft in Singapore moet je hier slapen, want de sfeer is echt tropisch!

Gereisd alleenreizend in november 2007

Maria, 18-4-2007

Wij zijn hier geweest in nov 2006. Kamer was prima en schoon. Wel heel gehorig. Veel geluiden van de gang. Het ontbijt was massaal: veel aziatische families met veel kinderen die maar rennen door de eetzaal. Niet sfeervol, alleen maar groot. Tuin en zwembad mooi. Ook hier veel gasten die vroeg een ligbed reserveren met een badlaken! Eiland stelt verder niet veel voor, toeristisch en nog volop in de bouwwerkzaamheden. Zeker geen 'bounty-eiland'.
Gereisd anders in april 2007

Conny Huel, 16-2-2007

Ik ben heel erg verbaasd over al de positieve reakties. Wij hadden een soort familiekamer voor onszelf en onze dochter en ten eerst dat (tijdelijke) bed van onze dochter was zo hard als een plank. Daar was gewoon bijna niet op te slapen, maar ze hadden niet anders. Ten tweede stonk het op onze kamers (er was geen andere want het hele hotel zat bomvol) alsof de kamer heel vochtig was geweest en niet goed was opgedroogd. Vooral uit de put van de badkamer kwam een soort rioollucht. Maar wat ik nog het vervelendste vind was het lawaai op de gang. 's Avonds heel laat en middenin de nacht. Alle gezinnen liepen maar te blerren op de gangen, dus echt uitgerust zijn wij er niet vandaan gegaan. Geen aanrader dus.
Gereisd anders in februari 2007

Henk Verhoek, 27-8-2006

In een woord GEWELDIG. Super hotel, goede ligging(10 min downtown S'pore), uiterst vriendelijk personeel,zowel in restauranten als kamers(2 keer per dag roomservice). Goed en uitgebreid ontbijt, mooi zwembad, pal aan het strand. Een absolute aanrader en perfecte oplossing als je een combinatie van strandvakantie en stedenbezoek wilt. En voor de alcolisten onder ons; happy hour in de lobbybar van 15.00 to 22.00 uur(ieder 2e drankje gratis !!)
Gereisd anders in augustus 2006

H.Frederiks, 21-1-2006

Prachtig hotel aan het strand met fantastische service, eten in verschillende restaurants mogelijk, vooral het Italiaanse restaurant op het strand heeft heerlijke pasta's.

Lekker zwembad, zeer ruime kamer, met uitzicht op zee en grote tankers die langs varen.(heel apart)

Heerlijk om bij te komen na een vermoeiende reis

Gereisd anders in januari 2006

Andy Smulders, 30-8-2005

Top Hotel ook voor Kinderen. Prima service en een uitzicht met mooie boten op de achtergrond. Een gratis shuttle bus naar de stad die 3x per dag rijdt naar o.a Orchoard Road. Ik heb er een fotosessie gedaan voor de bladen en de foto's staan hier : http://www.persfoto.com/database/thumbnails.php?album=267

Klik op de foto om de grote foto te zien

Gereisd anders in augustus 2005

John, 18-2-2005

Mooi gelegen hotel op het fun-eiland Sentosa. Leuk voor mensen met kleine kinderen, direct aan het strand gelegen.

Het hotel heeft een mooie tuin met een kindvriendelijk zwembad. Volop ligstoelen en een prima bediening voor drankjes en snacks vanuit de poolbar.

Goede kamers met uitzicht op zee. ( wel vooruit boeken ).Uitgebreid buffet ontbijt. Restaurant keuze enigzins beperkt maar wel goed.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shangri-La's Rasa Sentosa Resort in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shangri-La's Rasa Sentosa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shangri-La's Rasa Sentosa Resort scoort een 7.71 uit 10 op basis van 7 reviews.