Hotel SHA Villa

8,5

4 reviews over Hotel SHA Villa in het Nederlands

jwc singapore 2005

pascalle, 12-2-2011

ik heb hier 3wk doorgebracht omdat ik een opleiding aan het volgen was. het ging om een elite bartenders course.

ik persoonlijik had veel moeite met de warmte en het zware lesrooster. maar dat nam niks weg van de ervaring die ik heb opgedaan.

ik kan vertellen dat ik er geweest ben. maar zal er niet weer terug gaan op vakantie... daar hebben we de wintersport voor...

over het hotel kan ik kort zijn. alles was goed voor elkaar, het is een leer hotel, maar goed voor elkaar allemaal.

Gereisd alleenreizend in juli 2005

Marcel, 27-7-2005

Een prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Stukken goedkoper als je het hotel op het vliegveld bij een hotelbalie boekt. Zelfs als je er na een week weer terugkomt weten ze je naam nog. Voor een paar dagen een prima aanrader alleen daarna wordt het qua prijs toch wat veel. Zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer en zeer gunstig gelegen nabij Orchard Road.
Gereisd anders in juli 2005

Monique, 30-6-2005

Mooi koloniaal hotel, met ruime kamer met hoog plafond en veel ramen.

Goede ligging vlakbij een MRT station en Orchard Road waar je goed kunt winkelen. Groot restaurant met prima ontbijt. Goede service.

Gereisd anders in juni 2005

Sjoerd, 8-8-2004

Dit is een hotel in het midden van de stad, waarbij de prijs laag is enkele tientallen euro's omdat het een accomodatie betreft waar hotelpersoneel wordt opgeleid. Niet vooraf boeken, maar op het vliegveld in Sinagapore bij hotelreserveringsdesk. Stukken goedkoper!
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SHA Villa in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SHA Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SHA Villa scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.