Hotel Robertson Quay **

6,6

6 reviews over Hotel Robertson Quay in het Nederlands

Prima uitvalsbasis

familie morreau, 23-8-2015

Prima hotel met nette kamers, hoewel wel wat gedateerd. De Geschakelde kamer is ideaal voor gezinnen met 2 kinderen en het mini zwembadje prima om even af te koelen na een dag in de stad. Ontbijt is redelijk. Je zit direct in Clark Quay aan de rivier waar het barst van de restaurantjes en cafés ( wel prijzig). S avonds is het hier super gezellig. Verder dichtbij bus en metro dus prima om vanuit hier de stad te verkennen (wij namen de hopon/off bus en metro naar oa flyer, sentosa, orchard, Gardens by the bay, Chinatown).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

er zijn betere hotels voor dit geld

post_ee, 9-8-2013

ligging is uitstekend aan de Singapore river en bij robertson walk, clarke quay, mrt

Ontbijt is matig. Kamers (wij hadden een geschakelde) zijn erg klein en sober. Bed is hard (vonden we fijn). De badkamer en toilet zijn superklein.

Zwembad is niet groot maar je kunt er heerlijk liggen en over de stad kijken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Matige service, matige douche-uitrusting,

roger deutz, 14-1-2011

We vragen ons af of Singapore het woord service (nog) kent. Het is een feit dat dit hotel tegen het budgettarief van 80€/nacht niet in staat blijkt om de housekeeping goed gemanaged te krijgen. Roomcleaning blijft soms uit tot 1515 uur, dat is matig als je de kamer nog een middag extra huurt om aansluiting op de vlucht te krijgen.

Douchekop kapot, die wordt vervangen met een model waar je geen water van krijgt als je er recht onder staat... het klinkt knullig, maar in een douche die klein is, is juist zoiets wel belangrijkHet blijkt moeilijk om dat begrepen te krijgen bij de receptie. Nee Singapore moet zichzelf opnieuw uitvinden hier.

Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Robertson Quay bij:

Fantastische ligging en gratis kluis

Janneke, 29-1-2010

Onze (vrij kleine) kamer had een geweldig uitzicht op de Singapore River. Bovendien een gratis kluis en lege koelkast.

Ontbijt vrij pover en ontbijtzaal te klein, ondanks het feit dat je tot 10.30 uur kon ontbijten geen aanvulling meer na 10.00 uur; het personeel ging zelf ontbijten.

In omgeving veel (goedkope) eetgelegenheden.

Gereisd met partner in januari 2010

kitty, 21-2-2006

Zomer 2004 hier geweest. We waren met 2 kinderen en een groot voordeel was dat we twee kamers met tussendeur kregen. Het kleine zwembad met glijbaan was rustig en leuk voor de kinderen. Op loopafstand van clarkquay (saté!) en Chinatown. Orchard road is kwartier met de zeer goedkope taxi. Ontbijt redelijk. Makkelijk vooraf te boeken via internet voor lagere internetprijs.
Gereisd anders in februari 2006

Sander, 21-5-2005

Uitstekende ligging, dicht bij Clarke Quay (uitgaansgebied met oa. Satey street), aan de rivier. 5 minuten lopen vanaf Metro halte. Leuk zwembad met mooi uitzicht over rivier. Ontbijt is uiterst karig en zeker geen aanrader. Kamers zijn ook niet groot of zeer luxe, maar gewoon goed en voorzien van airco. Kortom voor de prijs een goed hotel met perfecte ligging.
Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Robertson Quay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robertson Quay in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robertson Quay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Robertson Quay scoort een 6.58 uit 10 op basis van 6 reviews.