Hotel Holiday Inn Park View Singapore

Hotel Holiday Inn Park View Singapore
Holiday Inn Park View Singapore

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn Park View Singapore bij:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Park View Singapore in het Nederlands

Tophotel net dito service

Kees en Inge, 2-8-2010

De laatste dag van de vakantie hebben we hier geslapen. De kamers zijn gewoon TOP. Ook voor ons met een gezin met 2 jonge kinderen. Het zwembad op de 8ste verdieping is ook uitstekend. Bij aankomst kregen we een aanbieding om tussen 18.00 en 20.00 uur gebruik te maken van de extra service. Daarbij wordt gratis drankjes en fingerfood geserveerd. Daarna is er geen behoefte meer om uit eten te gaan. Het hotel ligt vlak achter Orchard Road, dus je kan onbeperkt shoppen. Ook de metro ligt vlakbij. Een taxi naar Changi Airport kost slechts S$ 15. Prijs/kwaliteit van het hotel is gewoon een 10.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Erg goed hotel

RogerB, 23-5-2010

Wij hebben hier 4 nachten verbleven en zijn zeer enthousiast! Lokatie is perfect: 2 minuten lopen van Orchard Road, 5 minuten naar metro. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Park View Singapore in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Park View Singapore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Park View Singapore scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.