Hotel Golden Landmark ***

7,1

8 reviews over Hotel Golden Landmark in het Nederlands

Keurig hotel, centraal gelegen

Martijn, 17-8-2011

Uitstekend en betaalbaar hotel. We hebben hier 4 nachten verbleven. Het hotel is gelegen boven een winkelcentrum. Dus zeer goed te bereiken met alle vormen van openbaar vervoer en te voet (de bus vanuit Melaka stopt vrijwel om de hoek van het hotel) Het hotel heeft ruime schone kamers. Service is prima. Het zwembad op 3e verdieping is ook zeer aangenaam. Kortom een goed verblijf hier gehad!
Gereisd met partner in februari 2009

Een beetje gedateerd, maar betaalbaar alternatief

Ronald Flint, 27-3-2010

Voor singapore maatstaven een goedkoop hotel

leuk zwembad op de 3e verdieping (buiten)

Kamer is basic.

Makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld met de metro

Gereisd met partner in juli 2009

Angela, 14-10-2007

Redelijke kamer, metro is op loopafstand. De minibar was leeg terwijl daar wel een deposit voor werd gevraagd. De ligging is wat verder van het centrum. Mooi zwembad met handdoekenservice.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

pink_roosje, 3-4-2006

Wij hebben er 1 nachtje geslapen vanwege een stopover naar australie. Het is een heel goed hotel. de mensen zijn erg vriendelijk. de kamers zijn ruim. Mooi uitzicht over de sultan Moskee.

De MRT en de Bussen vertrekken op nog geen 5 minuten lopen. Het ontbijt heeft ruime keuze en is lekker.

Gereisd familie in september 2002

kim, 20-7-2005

Personeel is erg behulpzaam. Ik ben allergisch voor veren kussen, ze hebben er speciaal 1 anti allergie voor mij moeten kopen. Als dat geen service is weet ik het ook niet meer. Prima hotel, fijne kamers. Soms is de verhouding warmte buiten en kou binnen wel erg groot. Genoeg excursies te boeken binnen in het hotel. Ooh ja dat cafe voor het hotel, daar zijn de drankjes wel erg duur!Vooral omdat de dames graag van jou wat willen daar! (mijn vriend aan den lijve ondervonden)
Gereisd anders in juli 2005

R. van Deutekom, 28-5-2005

Groot kolossaal hotel, gelegen boven een niet interessant winkelcentrum (winkels hebben plaats gemaakt voor kantoortjes). Ik verbleef in een deluxe room, gelegen op de bovenste verdiepingen van het hotel (12-15). Een uitstekende, zeer ruime kamer, goed ingericht, schone badkamer en een mooi uitzicht over de Sultan Moskee en de Malay Village. Ontbijt was goed, veel keus. Kan er soms druk zijn. Leuk zwembad aanwezig, waar het erg warm kan zijn. Het hotel ligt op enkele minuten lopen van Bugis MRT, waarmee je de hele stad door kan. Ook stoppen schuin van het hotel vele stadsbussen met een zeer efficient netwerk. Het is de moeite op internet te zoeken naar speciale aanbiedingen die soms op kunnen lopen tot zo'n 40% korting.
Gereisd anders in mei 2005

Erik & Sandya de Ruijter, 29-4-2004

Nogal kleine kamers. Leuke ligging vlakbij Little India. Goed zwembad.
Gereisd anders in april 2004

Inge en Robbert de Vos, 5-4-2004

Vanaf 22 december t/m 25 december 2003 hebben wij in dit hotel gelogeerd. De kamers zijn redelijk, echter de badkamer was slecht onderhouden. Ontbijt was goed. Voor een verblijf van 2 tot 3 nachten is dit een redelijk hotel.
Gereisd anders in april 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Landmark bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Landmark in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Landmark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Landmark scoort een 7.13 uit 10 op basis van 8 reviews.