Hotel Elizabeth Singapore ***

Hotel Elizabeth Singapore
Elizabeth Singapore
8,2

6 reviews over Hotel Elizabeth Singapore in het Nederlands

Hotel om terug te komen.

Yvonne, 1-2-2013

De eerste keer dat wij hier waren was in 2003 het beviel zo groet dat we er in 2005 nog een keer geweest zijn.

Hele ruime kamers met nette badkamer, goede service late check out is mogelijk.

Goed ontbijt buffet.

Avondeten gebruikten we in de stad dus dat weet ik niet.

Gereisd met partner in november 2005

Mooi hotel

Hugo C, 15-9-2010

Heel mooi hotel en zeer goed gelegen dicht bij Orchard Road. Tweede maal waren er geen kamers meer vrij door een probleem met lekkage maar men heeft direct voor een ander hotel met opgewaardeerde kamer gezorgd aan dezelfde prijs.. Ik denk dat vanaf 2008 dit hotel een andere naam heeft..
Gereisd alleenreizend in mei 2005

Jacco en Naomi, 24-10-2006

Prima hotel voor een kort verblijf. De ligging is vooral heel goed, verder is het simpel, maar schoon. Ontbijten inderdaad lekker in het foodcourt onder de winkelcentra op Orchard Road. Hop on hop of aanrader.
Gereisd anders in oktober 2006

gaby nijzingh, 2-6-2006

Prima hotel. Het ligt dicht bij Orchard Road en vlak bij een aantal grote winkelcentra waar je prima kunt ontbijten. Kamers waren prima, soms iets gehorig. Ik vond alleen de service van de 'bell-boys'niet super, voor de rest een prima hotel.
    Gereisd anders in juni 2006

Victor P. Pennarts, 7-3-2006

zie ook mijn beoordeling van 2005. Gewoon prima hotel nagenoeg aan Orchard road. Prima keuze en zal als ik weer in S pore kom dit hotel gebruiken
    Gereisd anders in maart 2006

Victor, 20-2-2005

Geweldig goed hotel voor de prijs ca eu 66 p.n. dubbel. Vriendelijk personeel, zeer kort lopen naar orchard en metro. Maakten 2 keer stopover van enkele dagen. Echte aanrader waar je geen spijt van krijgt.
    Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elizabeth Singapore bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elizabeth Singapore in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elizabeth Singapore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elizabeth Singapore scoort een 8.17 uit 10 op basis van 6 reviews.