De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel 81 Tristar** bij :

1 review over Hotel 81 Tristar in het Nederlands

Prima hotel!

diartoo, 24-9-2010

Ik ben hier een aantal jaar terug twee keer geweest, toen het nog Hotel Tristar Inn heette. Taxi van het hotel haalde ons op vanaf het vliegveld en heeft ons ook keurig afgezet.

De kamers zijn basic, maar zeer netjes. TV met genoeg zenders, onder andere sport is er in overvloed. De kamers zijn verder schoon en worden (als ik het mij goed kan herinneren) dagelijks schoongemaakt.

Het zwembad is heel erg ondiep, een centimeter of 60, dus echt baantjes trekken gaat niet lekker. Het is echter natuurlijk wel een heerlijke verfrissing na een Singalese zomerdag!

Het ontbijt is prima geregeld. Een kok bereidt eieren/spek en dat soort dingen. Verder standaard intercontinentaal ontbijt, met hier en daar wat Chinese invloeden, zoals de sponscake.

Al met al echt een prima hotel!

Gereisd familie in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 81 Tristar in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 81 Tristar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 81 Tristar scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.