Hotel 81 Orchid **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel 81 Orchid bij:

1 review over Hotel 81 Orchid in het Nederlands

dit nooit meer

jurjen g, 10-11-2008

dit hotel staat midden tussen de hoeren van singapore , sterker nog het hotel bied zich aan aan de dames voor een uurtje kamer verhuur je staat dus bij de receptie om iets te vragen en dan komen er zeer schaars geklede dames met zenuwachtige mannetjes je voorbij

wij kwamen de eerste avond terug van de stad en we troffen op de stoep van ons hotel zo'n 50 a 60 hoeren aan waar we niet omheen konden lopen we moesten er dwars doorheen om binnen te kunnen komen

geloof me we hebben er uiteindelijk wel om moeten lachen maar het is bijna genant om terug te gaan naar je kamer

dit dus nooit meer

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 81 Orchid in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 81 Orchid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 81 Orchid scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.