Hotel 81 Chinatown **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel 81 Chinatown bij:

1 review over Hotel 81 Chinatown in het Nederlands

Centraal gelegen

ronell, 20-12-2009

We hadden een suite geboekt omdat er een discount was. Dus we verwachten dan een hele mooie kamer..hij is alleen groter dan de rest. Nergens in het hotel kunnen de ramen open als ze er al zijn,wat een raar gevoel geeft. Door de ligging is er nl. constant geluid. Daar heb je geen last van. Wij zaten op de 5de etage. De badkamer is heerlijk met alles erop en eraan. Personeel is vriendelijk en helpen je graag. Ontbijt en eten is niet mogelijk maar is ook niet nodig in de omgeving is het een walhalla voor mensen die dol zijn op eten. Ontbijt met bami voor 1 euro en lekker mmmmm. Verse sap voor 1 euro dus ga vooral de straat op om te eten. Het ligt echt bij Chinatown.
Gereisd met partner in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 81 Chinatown in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 81 Chinatown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 81 Chinatown scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.