Hotel Constance Lemuria Resort *****

Hotel Constance Lemuria Resort
Constance Lemuria Resort
9,1

16 reviews over Hotel Constance Lemuria Resort in het Nederlands

Anse Georgette is het mooitste strand van Praslin!

Berend Botje, 30-1-2016

Houd je platinum credit card maar in de hand! Een kamer voor ons gezin per nacht met privé zwembad kost je 2000,00 euro per nacht. Drankje aan de bar voor 5 personen tussen 60 en 70 euro. Ook het beauty en wellness centre met stevige prijzen. Als je minder geld kwijt wilt kun je ook buiten Lemuria Resort goedkopere hotels vinden. Bij de receptie kun je één dag van te voren door de receptie een reservering maken voor het strand "Anse Georgette" Per dag laten ze 18 personen toe die toegang hebben tot het "openbare strand" van Anse Georgette die niet in het Lemuria overnachten. Daar kan je veel geld mee besparen. Ook kunnen deze gasten gratis gebruik maken van de shuttle service naar het mooiste strand van Praslin! Het hotel beschikt over een prachtig natuurlijk zwembad. Anse Lazio viel ons tegen na ook de zeer positieve recenties op internet. Zie foto's
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Adembenemend hotel

W & C, 21-12-2012

Na een weekje te hebben verbleven in het zusterhotel op het hoofdeiland Mahé, hebben we hier een week doorgebracht. We zijn hier in het huwelijk getreden op het prachtige strand.

Alles werd voor ons tot in de puntjes geregeld door het erg vriendelijke en behulpzame personeel.

Onze kamer was ruim en heel verzorgd. Twee keer per dag werd ze opgemaakt.

Het eten was echt van hoogstaande kwaliteit.

Het strand van "Anse Georgette" dat enkel toegankelijk is voor hotelgasten, is echt onnoemelijk mooi.

Het is niet voor niets dat dit hotel deel uitmaakt van het zeer prestigieuze "Relais et Chateau".

Voor ons het beste 5-sterren hotel dat we al gehad hebben! De locatie is bovendien uniek en adembenemend. Zijn van nature uit nogal kritisch, maar dit hotel verdient een hoge score. Daar tegenover staat natuurlijk een serieus prijskaartje...

Gereisd met partner in september 2011

Mooi resort, wel prijzig

Patricia van Gessel-Pasman, 21-7-2010

Wij zijn op huwelijksreis geweest naar de Seychellen. We hebben 4 hotels bezocht: L'Archipel en Lémuria op Praslin, Fisherman's Cove op Mahé en St.Anne's Resort.

Het Lémuria Resort is ons erg goed bevallen. Het is wel prijzig, maar dat zie je terug in de uitstekende service en de zeer goed onderhouden tuin.

De kamers zijn van alle gemakken voorzien (flatscreen, dvdspeler, etc.). Van het hotel kregen we champagne, een fruitschaal, een poloshirt en een pareo cadeau. Ook hadden ze een speciaal diner geregeld in de Beach Bar en Grill aan zee.

Het resort is zeer groot en daarom is het iets minder intiem dan kleinere hotels.

Het is een aanrader om langs de golfbaan naar Anse Georgette te lopen. Dit is een mooi strand dat je helemaal voor je alleen hebt. Het Legend restaurant vonden wij minder. Je kan beter in de Beach Bar gaan eten.

De Guerlain Spa was de prijs meer dan waard!

Gereisd met partner in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Constance Lemuria Resort bij:

Erg gastvrij en gemoedelijk.

Reggy Hoffmann, 25-6-2010

Leuke golfbaan, lekker eten, aardige mensen en ontzettend mooi eiland!
Gereisd met partner in januari 2009

Kwaliteit - Prijs niet in orde!

Marjan, 9-6-2009

Prachtig resort, heerlijke kamers. De bediening en daardoor het servicepeil was helaas zeker niet op orde voor zo'n duur resort. Wij zijn ervaren reizigers en ontkomen er niet aan om hotels te vergelijken en dan kunnen we maar tot 1 conclusie komen; te duur voor het gebodende. Geen 5 sterren nivo voor wat betreft het personeel. Strand wordt ook niet goed bijgehouden en oogt daardoor vies. Jammer want de folder ziet er zo prachtig uit. Het personeel afkomstig uit Mauritius was wel erg service minded! Er valt een heleboel te verbeteren.
Gereisd met partner in juni 2009

Prachtig, duur, jetset, volgende keer iets anders

Serge, 10-4-2009

Wij waren 2 weken op huwelijksreis, waarvan de eerste week in hotel Cerf Island Resort en laatste week in Lemuria.

Laat ik beginnen met de goede punten.

Het ontvangst is erg goed en je wordt meteen in de watten gelegd. Het hotel is zeer mooi afgewerkt en is op zich redelijk goed gelegen. De kamers zijn zeer mooi en erg goed afgewerkt. Het hotel heeft 3 stranden, waarvan 2 vlakbij het hotel en het mooiste strand aan het golfterrein (20 minuten lopen).

De bediening is er goed en het eten bij het hotel aan de baai was goed.

Nu voor de minpunten.

Lemuria ligt vlakbij de aanvliegroute van Praslin airport.

Aan het mooie strand is er geen bar, dus je moet je eigen drinken en eten meenemen. Of je kan voor 80 Euro een picknickmand laten brengen. Een 3 gangen diner of buffet vanaf 75Euro pp zonder drank. Cocktails vanaf 15 Euro. We wisten natuurlijk dat het duur zou zijn, maar de prijs kwaliteit verhouding in dit hotel is zoek.

Volgende keer weer naar Cerf: romantisch, knus. paradijs!!

Gereisd met partner in september 2007

Over de top, maar met schitterend strand

TBP, 22-2-2009

Voor ons was dit hotel soms wat over de top, maar kamers, eten en service zijn prima. Anse Georgette is wat ons betreft het mooiste strand wat we op de Seychellen gezien hebben. Alleen jammer dat dit voor de plaatselijke bevolking bijna niet meer toegankelijk is.
Gereisd met partner in februari 2009

Súbliem......

Roel en Pea, 23-1-2009

Tja, wat moeten we hier nog aan toevoegen. Het is in één woord fantastisch!!!

Zo'n mooi Resort, zo'n geweldige bediening, zo'n mooie ligging, zulke mooie stranden, kortom, een zeer geweldige bestemming!

We zijn bij het Resort getrouwd, een mooiere locatie en mooiere trouwdag hadden we ons niet kunnen wensen. Alles was tot in de puntjes geregeld.

Het is er het paradijs op aarde!

De suites zijn zeer mooi in coloniale stijl, ruim en zeer luxe. 2x per dag worden ze schoongemaakt met nieuwe handdoeken e.d.

Het ontvangst in het Resort maakt je sprakeloos. Als je door de megagrote deuren van de upper-reception wordt binnengelaten heb je een adembenemend uitzicht over de zwembaden en de baai met privéstrand.

Het was niet de goedkoopste vakantie maar je krijgt er wel meer dan waar voor je geld.

We gaan er beslist nog een keer terug!

Gereisd met partner in juni 2008

Monique, 11-7-2008

Een heerlijk hotel! Het was onze honeymoon en hebben met volle teugen genoten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn prima en het poetsen (2 maal daags)ook. Het eten is heerlijk, vooral de deserts in het Legend restaurant. Kortom een heerlijk goed verzorgd hotel met veel verwennerij, wat de prijs meer dan waard is!
Gereisd met partner in juli 2008

Roel S., 7-2-2008

Paradijs, meer moet ik eigenlijk niet zeggen. De ligging is zeer goed met twee stranden aan het hotel zelf, en nog veel meer mooie stranden op korte afstand van het resort. Zeker de moeite waard.
Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Constance Lemuria Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constance Lemuria Resort in Praslin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constance Lemuria Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Constance Lemuria Resort scoort een 9.14 uit 10 op basis van 18 reviews.