Aparthotel Sun Resort

Sun Resort

1 review over Aparthotel Sun Resort in het Nederlands

nooit meer

Derksen, 20-8-2008

Helpen je pas met koffers tillen als je daadwerkelijk de drempel van het hotel bereikt, de 30 voorgaande meter mag je lekker zelf doen, terwijl meneer toekijkt. Kamer was o.k. Ontbijt slecht, werd s avonds al gebracht omdat wij 's ochtends 5 u op moesten. Oud brood, croiss'. taai en 1 schep jam voor 4 pers. Geen waterkoker in kamer! Toen wij vroegen waarom niet vertelde de mevrouw dat wij maar BETER MOESTEN KIJKEN !! Toen bleek dat wij gelijk hadden was ze onvriendelijk en een half uur later stond er dan eindelijk de waterkoker. Ook het restaurant bij het hotel nodigt niet uit, niet gezellig, een troosteloze boel! De kamer was o.k., alhoewel het wel erg vochtig rook. Het koelkastje op de kamer was niet schoongemaakt en de schoonmaak in de kamer slecht. Zwembad was o.k.

Aan het strand zitten een aantal goede restaurants. Dat is gezelliger dan in dit hotel eten.

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sun Resort in Mahe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sun Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sun Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.