Hotel Panorama Guesthouses **

Hotel Panorama Guesthouses
Panorama Guesthouses

2 reviews over Hotel Panorama Guesthouses in het Nederlands

tessa, 25-4-2008

De kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Een heerlijke douche en het bed was prima. De ligging is top, de straat over steken en je staat op het mooie strand. Een erg goed verzorgde accommodatie. Alleen het ontbijt vonden wij een beetje matig. Toast met jam en een beetje fruit. Maar genoeg om de dag mee te beginnen. Het plaatsje zelf heeft voldoende restaurantjes, zeker voor een week. Boeken maar!
Gereisd met partner in april 2008

P. van Beek, 12-1-2007

Ik was hier december 2006. Plus punten: mooi kleinschalig hotel, schone nette kamers met airco, prima lokatie aan het strand. Min punten: elke ochtend het zelfde karige zeer matige ontbijt, eigenaresse van hotel is een beetje stug. De volgende keer kies ik toch voor een ander hotel.
Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama Guesthouses in Mahe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama Guesthouses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panorama Guesthouses scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.