Chalet Kokogrove Chalets

Mahe
Chalet Kokogrove Chalets
Kokogrove Chalets

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kokogrove Chalets bij:

2 reviews over Chalet Kokogrove Chalets in het Nederlands

Geweldige plek!

Simone, 6-4-2015

Wij verbleven met 2 kleine kinderen in het studio appartement en dat was heerlijk! Schoon, gezellig, zeer compleet. Mooi gelegen op een heuvel, tropische omgeving, mooi uitzicht. Zeer vriendelijke eigenaresse die op een prettige manier op de achtergrond aanwezig was en die haar gasten verwent (bv door een kopje lemon grass tea te brengen, heerlijk).

Mooi srand (met ook schaduw) op 5 min rijden, goede take aways in de buurt. Een huurauto is zeker aan te raden en goed via de eigenaresse te regelen. Veel mooie plekken op het eiland! Vriendelijke bevolking!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Onze mooiste vakantieplek

hvdhoorn, 6-7-2011

We hebben een heerlijke tijd doorgebracht in de Kokogrove Chalets. De huisjes liggen in een prachtige omgeving, op de helling van een heuvel en letterlijk aan de rand van de jungle. Vanaf het terras hadden we een prachtig uitzicht over de Indische Oceaan. Het personeel van Kokogrove was allervriendelijkst, van de kamermeisjes tot de beheerder. De chalets maken een verzorgde indruk, de keuken is goed uitgerust en de tuin met het zwembad lijkt zo uit een sprookje te zijn gekomen. De chalets zijn ruim en de overdekte veranda was groot genoeg om comfortabel op te dineren. Op ongeveer vijf minuten lopen was een kleine supermarket en in Anse Royale, op twintig minuten lopen of een paar minuten met de auto, was op het strand het bekende Kaz Kreol restaurant, waar je letterlijk met je voeten in het zand zit. Ons verblijf in Kokogrove was een heel fijne ervaring.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kokogrove Chalets in Mahe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kokogrove Chalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Kokogrove Chalets scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.