Mahe
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Constance Ephelia Resort***** bij :

6 reviews over Hotel Constance Ephelia Resort in het Nederlands

Paradijselijk genieten

Roland, 27-10-2016

Een heel groot resort wat zo uitgestrekt is waardoor het nergens druk wordt. Hop on golfkarretjes brengen je gemakkelijk van noord naar zuid (1,5km). Paradijselijk mooie omgeving, extreem fijn zand op de stranden - het is bijna of je door maizana loopt. Daardoor is de zee wel een beetje troebel en heb je met snorkelen en duiken niet super goed zicht. Service gericht personeel doet er alles aan om je het naar je zin te maken, zoals nadat ik 1x zei dat ik jackfruit bijzonder vond ze 3 avonden achter elkaar vroegen of we nog wat wilden. Geef vooral snel het kamermeisje een kleine tip en ze doet extra haar best.

Prima restaurants. De indruk wordt gewekt dat Cyann op Michelinster niveau zit maar dat redden ze helaas niet helemaal.

Jammer dat er geen familiekamers zijn. Enkel privévilla's maar die zijn pas echt stevig aan de prijs.

De zwembaden zijn allemaal vrij ondiep.

Veel activiteiten inbegrepen.

Gereisd familie in augustus 2016

Prachtig paradijs!

Familie Sessink, 2-9-2015

Erg mooi hotelcomplex. We verbleven met 4 kinderen (twee klein en twee tieners) in een familie villa met eigen zwembad. Heerlijk luxe! Service en schoonmaak elke dag en heel vriendelijk en netjes. Enig nadeel is wel dat elke deur van de villa steeds met een sleutelkaart open moet, onhandig met kleine kinderen.

Beide stranden zijn mooi, aan het zuiderstrand waait het hard in juli door de moesson, meer voor snorkelen en schelpen zoeken; het noorderstrand is drukker maar je kunt er lekker zwemmen. Ook leuk om de visjes te voeren met kinderen!

Het eten is erg duur, halfpension is erg aan te raden. Met kinderen gewoon elke dag in Corossol gaan eten, erg veel aanbod en niet zo deftig als de andere restaurants..

Tijdens de lunch gingen we langs het noorder boothuis naar het snackbusje van twee erg vriendelijke dames, beefburgers en mangosalade zijn heerlijk en niet duur.

Kortom een mooi paradijs maar je moet wel bereid zijn geld uit te geven!

Gereisd familie in juli 2015

Mooie locatie

Marja, 16-10-2014

Hotel Ephelia is heel erg groot. Rijden wel continue golf karretjes om van de ene kant naar de andere te gaan. Personeel bij de receptie is niet klantvriendelijk. Chinezen krijgen direkt bij aankomst de kamer maar europeanen niet als je voor 14.00 uur aankomt. Vergeleken met Lemuria valt Ephelia tegen. Eten is goed en uitgebreid maar toch een beetje het gevoel van massa toerisme. Op de kamer werkte de airco niet perfect kregen het niet koeler op de kamer
Gereisd met partner in oktober 2014

Prachtig resort

W & C, 10-12-2012

Hebben hier vorig jaar in september 8 dagen verbleven en vervolgens 8 dagen in het zusterhotel op het eiland Praslin.

Het is een prachtig uitgestrekt resort, met erg mooie stranden. Hadden een schitterende seniorsuite met zicht op de zee. Het eten was goed & de service ook. Zouden zo terug gaan.

Gereisd met partner in september 2011

goed hotel maar groot

olivier, 6-8-2012

Mooi hotel maar zeer groot, nogal wat insecten zoals palmspin, Cyaan goed restaurant maar wel prijzig
Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijk genieten

mirtegermes, 19-6-2012

Wij zijn hier 5 dagen geweest tijdens onze honeymoon. Het is een resort, maar tijdens ons verblijf vonden wij het erg rustig. Alleen tijdens het eten (buffet) zag je veel mensen, maar doordat het restaurant in verschillende gedeeltes in verdeeld heb je geen "massaal"gevoel. Het eten was ook erg uitgebreid, er was echt enorm veel keus.We zaten bij het zuid-strand, daar kon je heerlijk wandelen en prachtige fotos maken. De kamer is ruim en er zit een groot terras of balkon bij. Voor onze honeymoon was dit wel het minst romantische hotel, maar zeker erg fijn en luxe, en de service was perfect.
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constance Ephelia Resort in Mahe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constance Ephelia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Constance Ephelia Resort scoort een 8.35 uit 10 op basis van 6 reviews.