Hotel Beachcomber Sainte Anne Resort & Spa *****

Hotel Beachcomber Sainte Anne Resort & Spa
Beachcomber Sainte Anne Resort & Spa
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beachcomber Sainte Anne Resort & Spa bij:

12 reviews over Hotel Beachcomber Sainte Anne Resort & Spa in het Nederlands

Paradijs in Afrika!

angelique_descheemaecker, 14-12-2012

Wij zijn getrouwd op dit eiland. Het was een super vakantie voor ons.

Hebben eerst 6 dagen op een catamaran verbleven om aansluitend een paar dagen vakantie te hebben in dit resort met ons huwelijk als afsluiter.

De kamers zijn heel proper en verzorgd. Het eten is heel lekker en genoeg keuze. Het uitzicht is mooi en de bediening is fantastisch. We werden op onze wenken bediend! Iedere villa heeft zijn fietsen daar de villa's en het hoofdgebouw wel ver uit elkaar kunnen liggen.

Haar en make-up werden gedaan en mijn trouwkleed werd nog eens gestoomd voor de trouw.

Echte aanrader als je een droomvakantie wenst.

Gereisd met partner in maart 2010

prachtig resort ; ook voor met kinderen !!!

DE BRUYNE, 6-8-2009

het eten was er formidabel ; heel vriendelijk personeel !!

Dokter dicht bij de hand ; hadden het nodig en perfecte service !!!!

Alles om de klant te behagen !!

Gereisd met jonge kinderen in november 2008

Paradijs op aarde!

Monique van Otterloo, 9-7-2009

Wij hebben hier een geweldige huwelijksreis gehad en zijn op alle manieren in de watten gelegd. Het complex is prachtig aangelegd, luxe Providence villa met buitendouche, ligbedden en tuin met varanda en overdekte zithoek met veel privacy.

Halfpension niveau is hoog, tevens mogelijkheden zonder bijbetaling in 2 andere geweldige a la carte restaurants, wel reserveren maar leverde geen enkel probleem op. Vooral het Mont Fleurie restaurant is van grote klasse!

Met de boot van het hotel makkelijk naar Victoria of snorkelen!

Kortom een geweldige plek waar we enorm genoten hebben en hopen terug te komen!

Gereisd met vrienden in mei 2009

goede kamers maar niet voor herhaling vatbaar

jack, 17-4-2009

ontbijt en avond eten vallen tegen.

drinken erg duur,prijs kwaliteit verhouding niet aan te bevelen.

Gereisd met partner in april 2009

Tom Bodde, 30-12-2007

Enige nadeel is het uitzicht op Victoria, de hoofdstad van de Seychellen op Mahe. 's Avonds wel gezellig met al die lampjes aan de overkant van de zee, maar overdag aan het strand heb je geen Bounty-eiland gevoel... Accommodatie super. Prachtige villa's. Vooral de buitendouche was een succes!
Gereisd met vrienden in december 2007

marc, 27-11-2007

10 dg verbleven,half nov. 2007, op dit prachtige resort.Service was perfect, waar je ook kwam,10 min varen van Mahe (eerst 10 min met bus vh vliegveld) ontvangst zeer goed bij de jetty, daarna met golfkar naar de bungalow, waar de check-in was op t buitenterras.We zaten in bungalow 200(Bel Air villa) met aparte slaapkamer.Prachtig uitzicht op strand/zee va terras met ligstoelen 2 banken en eettafel met stoelen en sfeerverlichting.

Iedere dag vers gesneden fruit gebracht en koekjes.

Restaurants erg goed wel meteen Monti Fleuri (a la carte) reserv. bij aankomst dan geen probleem.Wireless internet aanwezig in de bar, 20 euro voor 2 uur.

s'avonds bandje aan het zwembad met rustige muziek,verder weinig vertier in de late uurtjes.

Schoonmaak goed 2x per dag schonen handdoeken en s'avonds worden de bedden opengeslagen en de gordijnen alvast gesloten.

Voor meer informatie kan je me altijd mailen, klik op mijn naam.

Gereisd met partner in november 2007

M&M, 24-10-2007

Op 5 oktober zijn we hier gearriveerd en op 10 oktober zijn wij hier getrouwd en het was in 1 woord geweldig.

De villa's (Providence) zagen er prachtig uit met een mooie buitendouche en zicht op de tuin. Kies wel voor een villa in de hoge nummers want de eerste villa's op het eiland zijn wel aan een opknapbeurt toe en dat gaat ook in 2008 plaatsvinden want dan is het resort 2 maanden dicht.

De rust, privacy en sfeer waren gewoonweg top. Op het strand waan je je soms alleen zo rustig was het op Sainte Anne. Beetje zwemmen, snorkelen en zeilen en dus gewoon genieten! Het enige wat je hoort zijn de vogels en het ruisen van de zee.

Het ontbijt en diner waren prima met name in Mont Fleuri met in de avond een prachtig uitzicht op Mahe. De kwaliteit van de lunches kan beter.

Aardig en vriendelijk personeel. De Spa is trouwens ook geweldig.

Wij zijn eerder dit jaar ook op Mauritius geweest maar de Seychellen zijn absoluut onze favoriet wat betreft schoonheid en natuur. Top!

Gereisd met partner in oktober 2005

Fae Lucassen, 6-8-2007

Wij hebben hier onze honeymoon gehad. Eiland is te dicht bij Mahe, je hebt niet het gevoel dat je op een afgelegen eilandje zit. Service in het mainrestaurant is erg slecht. Lunch is zelfs niet lekker. Wij hebben elke avond in het Le mont Fleuri gegeten (in Nl hadden we dat al gereserveerd , DOEN ! want anders geen plek !). In verhouding tot Mauritius erg duur. De kamers zijn aaneengeschakelde villa's. Wel erg ruim.

Koraal is niet erg mooi. Wel leuk is een snorkeltrip met Philippe. En een tripje naar Moyenne ! Wanneer ik opnieuw naar de Seychellen zou gaan dan zou ik iets meer geld besteden en naar Lemuria gaan , hoor dat dit resort beter is. In ieder geval zijn alle eilanden prachtig !

Verstraete, 29-7-2007

Dit is een top hotel, prachtige omgeving, mooie ruime kamers (met douche buiten en dressing) en een heerlijke keuken. Wel rekening mee houden dat dit een redelijk groot resort is, minder romantisch voor een huwelijksreis dus. Daar waar er op andere hotels op de Seychellen vooral koppels waren, waren er hier ook grote luidruchtige groepen, wat nogal storend was.

Jacqueline, 13-7-2007

26 juni 2007 zijn we op dit resort getrouwd. Alles was heel goed geregeld.Het is een prachtig resort, maar natuurlijk wel prijzig. De villa's zijn super, mooi zwembad, beach, goed reastaurant (vooral Le Mont Fleuri is super).
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beachcomber Sainte Anne Resort & Spa in Isle Ste. Anne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beachcomber Sainte Anne Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beachcomber Sainte Anne Resort & Spa scoort een 8.58 uit 10 op basis van 12 reviews.