Camping Dunav

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Dunav bij:

3 reviews over Camping Dunav in het Nederlands

Prima als overnachtings camping

Bonny, 16-8-2017

Deze camping als uitvalsbasis gebruikt naar Belgrado. Plek was zelf uit te zoeken. De camping ligt wat afgelegen. Terrein niet echt bijzonder. Vriendelijk personeel. Toen we de terugweg weer op de camping waren hadden we pas door dat de camping aan de Donau lag :-)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Voor een bezoek aan Belgrado of transito

Jack, 3-7-2013

Dunav is een camping zonder veel opsmuk. Het terrein is erg onregelmatig, wel schaduwplekken, sanitair ruim voldoende maar gedateerd. Wel schoon en goed warm water. Waterpunt alleen bij het sanitairgebouw. Gratis Wifi aanwezig. Barretje en restaurant aanwezig. Van de bar wel gebruik gemaakt, van het restaurant niet. Prijzen bar zijn laag, camping zelf vond ik niet goedkoop, de accommodatie in aanmerking genomen. We betaalden 24 euro voor 3 personen, een caravan en een klein tentje. De toch voor deze camping hoge waardering van een 7 ligt in het feit dat het personeel bijzonder voorkomend en behulpzaam is.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Als uitvalsbasis naar Belgrado geschikt

Jelte, 12-11-2012

De camping ligt in een voorstad van Belgrado, Zemun. Ongeveer 1 kilometer van de weg, waar een bushalte is. Voor weinig geld ben je in ruim een kwartier in het centrum van Belgrado. Op de camping is een apart toiletgebouw. Toen wij er in oktober waren, was er niet altijd warm water. De kaajes vielen van de muur en kranen waren kapot - maar misschien wordt zoiets gerepareerd voor een nieuw seizoen? Je kunt water innemen en je chemisch toilet legen, maar je vuilwatertank niet.
Gereisd met partner in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Dunav bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dunav in Belgrado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dunav zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dunav scoort een 7.39 uit 10 op basis van 5 reviews.