Hotel L'île des Paletuviers

Hotel L'île des Paletuviers
L'île des Paletuviers

2 reviews over Hotel L'île des Paletuviers in het Nederlands

Marc en sonia, 11-12-2006

Wij waren half november 12 dagen ter plaatse. 6 nachten in het domein, 3 op het eiland, 1 plage d'or en terug 1 domein. Het mooiste en rustigste met lekker eten (verse vis) was op het eiland. Het eten op het domein in gewoon.Het domein/hutten is ook aan een opfrissing toe. Wij hadden geen buffet, op de middag wel keus op de kaart, ook weinig fruit. Op het domein is de prijs/kwaliteit niet in evenwicht (wij gingen met Touroperator) Er zijn tal van zaken te bezichtigen, te voet,fiets of boot die men allen ter plaatse zonder problemen kan boeken. Buiten het hotel is de bevolking opdringerig (waarschijnlijk ni anders dan elders in Afrika). Bij bezoeken aan dorpen verwacht men dat "we geven". 1.5 liter water in hotel was 1000fca, aan de bar een apero was 2500cfa. 650cfa = 1 euro. Betalen met de kaart in het hotel of wissellen kost 5% etra. Geen internet.

Dakar/domein is het ongeveer tussen de 5.30u en 6u rijden. Wel de moeite.

Wij wensen aan Karine nog veel moed met haar project.

Gereisd met partner in november 2006

Steven & Karine, 3-11-2006

Mooi complex onder Belgische leiding ( Karien zorgt ervoor dat alles prima verloopt ).

Prachtige natuur - vriendelijke mensen - lekker eten ( veel vis ) maar dus geen enorme buffetten.

Veel excursiemogelijkheden !

Mooi zwembad zorgt voor verkoeling ( en daar heb je nood aan ! ). Een aanrader - wij gaan dus zeker nog eens terug !

Gereisd met partner in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'île des Paletuviers in Sine-Saloum Delta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'île des Paletuviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel L'île des Paletuviers scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.