Hotel La Teranga ****

7,8

9 reviews over Hotel La Teranga in het Nederlands

supper familiaal hotel

de wit michel schoonejans peggy, 9-3-2011

met peggy en michel uit bredene wij zijn net terug van senegal

we zijn in hotel la teranga in sally geweest ,wij begrijpen de slechte kritieken niet,voor ons was dit hotel supper alles is proper en heel vriendelijk ,het eten is niet uitgebreid maar wel lekker(je weet dat het eten van buffeten niet zo warm is dan in een restaurant)zeker voor herhaling vatbaar .je weet dat je in afrika bent en kijk eens hoe de mensen daar wonen en kijk dan hoe het hotel is

dadaaaa

zwembad en omgeving vuil

strand en zee vuil

twee sterren waard

Gereisd met partner in augustus 2007

Teranga=gastvrijheid, dat is echt onze ervaring!

bart, 9-2-2009

Hotel La Teranga in Saly heeft op deze site een paar slechte beoordelingen gekregen - wij zijn er geweest de eerste week van februari 2009 en hebben een hele geslaagde vakantie achter de rug: kleinschalig hotel, mooie ruime kamers (sanitair kon een tikje beter), heel vriendelijk en dienstvaardig personeel, prachtige tuin, heel verzorgd zwembad en lekker eten (misschien ietwat meer variatie mocht - maar toch gezond en veilig - hebben niemand tegengekomen die ziek is geworden) - ook interessante excursies gedaan, vraag maar naar Alpha, die regelt daar alles! - Saly zelf is helemaal niet leuk want volledig in de ban van commercieel toerisme maar gelukkig is Senegal nog zoveel meer dan het opdringerige Saly! Wij begrijpen helemaal niet waarom over dit hotel zo negatief is bericht op deze site - naar afrikaanse normen is het een heel geslaagd 4-sterren hotel!
Gereisd met vrienden in februari 2009

Zeker een aanrader.

Michel Degroote, 9-2-2009

Voor de tweede maal naar Senegal en juist terug van 2 weken La Teranga. Het hotel biedt een zeer goede deinst aan, het personeel is vreindelijk en gedienstig, de kamers zijn groot en worden elke dag grondig gepoetst. Zowel aan het zwembad als aan het strand zijn de ligzetels en de handdoeken gratis. Enig minpunt is het eten : weinig variatie (vis - kip - schaap) en soms te lauw opgediend.
Gereisd met partner in januari 2009

gewoon vuil

dieter, 24-9-2008

vuile zaal en gen goede keuken , veel zieke mensen tijdens ons verblijf

zwembad en stoelen , gewoon alles stuk en niet onderhouden

ik ga daar nooit meer , zelfs gratis

Gereisd met partner in augustus 2008

koppeltje uit belgie

Vandebrouck Rudi, 23-9-2008

het hotel valt eigenlijk wel mee prijs kwaliteit in acht genomen maar het is voor ons maar 3 sterren waard.Het restarant laat te wensen over wat hygiene betreft dit kan veel beter,we zijn er wel niet ziek geworden.kamers zijn proper lakens en handoeken worden dagelijks ververst.personeel is vriendelijk maar futloos wegens te weinig volk in het hotel en de grote warmte en vochtigheid+ramadan.er waren maar 26 personen in het ganse complex er is plaats voor 200 personen ik denk wegens regenseizoen al hebben we maar 2 buitjes gehad.we hebben toch een fijne vakantie gehad,veel uitstappen gedaan.het is af te raden om met kleine kinderen te gaan.
Gereisd met partner in september 2008

Prijs/kwaliteit klopt zeker niet

familie, 3-9-2008

Vorige week terug thuis gekomen van La Teranga en momenteel nog altijd buikpijn en darmklachten.

Restaurant en buffet niet proper, heel eentonig.

Wat een verschil met club waar wij 9x verbleven en telkens heel tevreden waren.

In hotel Teranga zullen ze ons zeker nooit meer terug zien. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd familie in augustus 2008

Vanessa, 17-4-2008

Prachtig hotel, zeer proper, vriendelijk personeel. Keuze van eten niet uitgebreid maar wel erg lekker. Wij hebben 4 dagen 'in de voetsporen van Parijs-Dakar' met aansluitend strandverblijf. Prachtige combinatie van cultuur en strand. Een echte aanrader.

Het hotel was zeer rustig, niet echt een topper om te bezoeken met kinderen.

Gereisd met partner in maart 2008

Vanessa, 17-4-2008

Prachtig hotel (Super! - rekening houdend dat je in Afrika bent), zeer proper, enorm vriendelijk personeel. Zeer goede keuken maar geen uitgebreide keuze.

Eerst 4 dagen 'in de voetsporen van Parijs-Dakar' gedaan, aansluitend strandverblijf in La Teranga.

Een prachtige combinatie van cultuur en rust. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Teranga in Saly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Teranga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Teranga scoort een 7.83 uit 10 op basis van 12 reviews.