Bed and Breakfast Baobab Belge ***

Saly
Bed and Breakfast Baobab Belge
Baobab Belge

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Baobab Belge bij:

47 reviews over Bed and Breakfast Baobab Belge in het Nederlands

Wij gaan zeker terug

Robert Debaenst, 19-12-2011

4 restaurants in de buurt(max. 500m) aan zeer lage prijs. Kindvriendelijk omdat het een familie met 2 kinderen van 13 en 11 jaar is die er woont/werkt
Gereisd met partner in januari 2011

baobab belge is top

de tender willy, 7-11-2011

wij waren daar voor drie weken en het heeft ons geen enkele minut tegengestoken snachts was het wel een beetje te warm ong 28 graden maar daar kan onze gastvrouw niets aan doen he Wij vonden het aangenaam vertoeven en hebben heel wat km gewandeld langseen het strand en op tijd ene gaan drinken in de bar aan het strand .Voor de rest is alles waar zoals reeds beschreven door de andere gasten wat kan ik daar nog aan toevoegen alleen dat we zo rap mogelijk terug willen gaan maar dan voor een veel langere periode
Gereisd met partner in oktober 2011

avontuurlijk en toch érg geborgen

Arnold Peeters, 27-9-2011

Een taxi wordt geregeld en is al een boeiend avontuur op zich naar je Bed and Breakfast. Een sfeervolle ontvangst ten huize Baobab Belge. En dan een ganse week boeiende uitstappen in onderlinge afspraak én op maat gemaakt. Baobab Belge is een rijke ervaring én een aan te raden adres om Afrika te leren ontdekken. Alles kan en niets hoeft. De gastvrouw verdient van ons een pluim!
Gereisd met partner in maart 2011

Belgische oase aan de Senegalese kust

Lianne Bosch, 25-9-2011

Na een lange vlucht kwamen we diep in de nacht aan in de Baobab Belge. Na een goede nachtrust zagen we pas de volgende ochtend waar we nu precies terecht gekomen waren. Gastvrouw Dominique heeft hier 4 prachtige comfortabele kamers in een mooie tuin en een klein plonsbadje. Je hebt het gevoel dat je in een klein oase zit, lekker rustig in een weelderige tuin.

Het ontbijt is zeer uitgebreid compleet met eieren, joghurt, koffie, thee en zelfs een vers bissap-sapje door Pauline gemaakt. Je hoeft je hier niet te vervelen, want Dominique heeft veel ideeën en tips waar je heen kan gaan en wat je allemaal in de omgeving kan doen. Zo gingen wij per paardenkar naar de visafslag in M'Bour en maakten we een daguitstap naar het schelpeneiland Joal Fadiouth.

De Baobab Belge ligt in Niakh Niakhal, een klein dorp met alleen maar zandpaden aan de Senegalese kust. Er zijn verschillende restaurants waar je voor niet al te veel geld uitstekend kunt eten. Na een maand kwamen we nog terug voor 4 nachten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Echt de moeite !!!!

Marc, 5-9-2011

Gastvrouw Dominique had me in de mails voorafgaand aan de vakantie beloofd dat het "de vakantie van mijn leven" ging worden en dat is het ook geworden ....

Heel joviale gastvrouw die je hartelijk ontvangt en in samenspraak de voor jou perfecte vakantie tracht aan te bieden ,en dit aan eerlijke prijzen .Zeer decoratieve inrichting . Verzorgd,lekker ontbijt .Ruim aanbod van excursies die je in samenspraak met de gids heel goed kan plannen,en die verder gaan dan de "obligate" toeristische trekpleiseters.Ongedwongen,spontane contacten met de plaatselijke bevolking.De kamers zijn zeer proper en de buitenjacuzzi zorgt voor afkoeling.Gratis Wifi.Een aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Een super aanrader !

ann lembrechts, 12-8-2011

Net terug van een geweldige vakantie in le baobab Belge. Gastvrouw Dominique heeft de baobab tot een vredig paradijs in Niakh-Niakhal omgetoverd waar zowel jong als 'iets minder jong' zich geweldig thuis voelen. Onze kinderen (11 en 14 jaar) wilden op het einde van ons verblijf niet terug naar huis ... nog nooit gebeurd! Dominique heeft onze eerste kennismaking met Afrika gemaakt tot een 'topper', mede door haar hartelijke, ongedwongen 'joie de vivre'. Je vindt bij haar alle informatie voor allerhande excursies en Dominique regelde alles tot in de puntjes zodat we enkele nooit-te-vergeten Afrika momenten hebben beleefd. Het dorp Niakh-Niakhal is een rustig dorp waar iedereen lacht en waar je verschillende restaurants vindt waar je heerlijk kan eten voor een spotprijs! Achter de hoek ligt het strand waar je heerlijk kan zonnen en zwemmen in warm zeewater, zaaalig! Dus een super aanrader!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Thuiskomen in Africa!

Caroline en Max, 9-1-2011

Bijzonder warm onthaal door de fantastische gastvrouw Dominique. De ruime kamers zijn prachtig en zeer decoratief ingericht. Africaanse stijl naar Europese normen. Zeer netjes en vooral en ongelofelijk persoonlijke service. Huiselijke sfeer en families met kinderen worden zeker verwend. Dat alles vlakbij zee en het centrum van Saly. We gingen met de gastvrouw naar de markt van M'Bour, een boeiende ervaring en unieke manier om Africa te ontdekken. We reisden in Januari en hadden prachtig weer en weinig last van insecten. Een aanrader voor wie van een rustige, ongedwongen vakantie wil genieten!
    Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Baobab Belge in Saly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Baobab Belge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Baobab Belge scoort een 9.01 uit 10 op basis van 49 reviews.