Bed and Breakfast Baobab Belge ***

Saly
Bed and Breakfast Baobab Belge
Baobab Belge

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Baobab Belge bij:

47 reviews over Bed and Breakfast Baobab Belge in het Nederlands

Fantastische plek

Ria Theunissen, 12-6-2014

Onze eerste reis naar Senegal is ons super bevallen. Niet alleen de vriendelijke mensen, maar de hele entourage! Onze B&B met de charmante en fantastische Dominique die ons constant advies en tips gaf om ons verblijf onvergetelijk te maken. Wij kunnen iedereen deze B&B aanraden wil je het echte Afrika beleven en proeven!! Wij gaan er vast en zeker terug!!!
    Gereisd met vrienden in februari 2014

Echte aanrader.

Boute Josiane, 12-6-2014

Voor ons was het de eerste maal in Afrika. Daar wij niet zo van de drukte houden van grote resorts kozen we voor Baobab Belge. Het gezellige B and B van de Belgische Dominique. Mooie kamers, lekker en uitgebreid ontbijt, in een rustige buurt een 200 tal meter van het strand. Zin in een typische Senegalese avond met lekker eten en goede muziek ( met de leden van de band Benne Bayfall, waar Dominique ook bij hoort ) , een uitstap naar één van de vele mooie bezienswaardigheden in de streek of een advies voor een lekker restaurantje ? Dat regelt Dominique wel. Dit alles aan schappelijke prijzen en met uitstekende gids en chauffeur. Gewoon relaxen kan in de tuin van de B and B. Zin om s ' avonds eens de beentjes los te gooien of gewoon te genieten van de schitterende muziek van Benne Bayfall , Dominique weet je wel te vertellen waar de" place to be" is.Dus ik zou zeggen, gewoon boeken.Zodat jullie, net als wij deden, kunnen genieten van Senegal in een gezellige en familiale sfeer.
    Gereisd met partner in december 2013

Geweldig

Cynthia, 15-5-2014

Leukste adresje in Senegal, ben er zeker al 10 keer teruggeweest! Zeer gezellig, dicht tegen het strand en super ontbijt in vergelijking met al de anderen. En altijd een prettige ambiance. Dank je wel Dominique!
    Gereisd alleenreizend in januari 2014

Gewoonweg super !

CASA RURAL USATEGIETA, 23-3-2014

Dit is geen normale B&B! Bij Dominique wordt men vanaf het eerste moment geconfronteerd met superlieve mensen , allerhartelijkst ontvangst en “couleur locale” .

Op de Petite Côte, in volle “Costa del Sol “van Senegal, op enkele minuten van het “tourisme de luxe” van Sally, is Dominique er in geslaagd een pracht van Europees-Afrikaanse mix uit te bouwen.

Baobab Belge voelt aan als een klein Afrikaans dorpje. De kamers liggen los van elkaar ,als separate hutjes, het is een komen en gaan van marktvrouwen, vrienden, muzikanten.....

Muziek ? Dominique is de drijvende kracht en knappe zangeres van Benne Bayfal , lokale band ,die zelfs de meest “houten Jan” op de dansvloer krijgt !(schrijver dezer)

Naar het strand ? Geen 100 m wandelen ! Het land gaan verkennen ? Geen enkel probleem !

Dominique heeft voorstellen bij de vleet en bezorgt je een allerbeste gids en chauffeur (bedankt).

Toffe restaurantjes met lekkere lokale keuken en ambiance , gewoonweg op wandelafstand.

Gereisd met partner in februari 2014

Fantastische plek en accommodatie

Liesbeth en Simon v.d.Helm, 19-3-2014

Zojuist terug uit Senegal waar wij hebben gelogeerd bij Dominique Meeus. Die de gastvrouw en eigenaar is van Baobab belge. Fantastische accommodatie en prima verzorging waaronder een uitgebreid ontbijt met werkelijk alles wat je begeerd op tafel. ook de omgeving is de moeite waard weliswaar geen grote bouwwerken maar zeer bezienswaardige plekken om te bezoeken in een woord fantastisch.
      Gereisd met partner in januari 2014

Voor herhaling vatbaar!

Marianne, 10-1-2014

Hou je niet van luxe-resorts en massatoerisme, maar wil je Senegal op een authentiekere manier leren kennen, dan ben je bij Baobab Belge aan het juiste adres. De B&B is supergezellig en het ontbijt steeds prima verzorgd. De hartelijke en joviale gastvrouw Dominique doet alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en haar enthousiasme en liefde voor Senegal is aanstekelijk. Een avondje heerlijk Yassa eten bij de B&B, opgeluisterd met muziek met haar vrienden van de Senegalese band Benne Bayfal brengt je direct in de juiste sfeer. Dominique heeft een arsenaal aan suggesties voor uitstappen, zowel korte als langere, voor toffe restaurantjes in de buurt en regelt plaatselijke chauffeurs en gidsen voor je uitstappen. Zo ben je verzekerd dat je met betrouwbare mensen optrekt, een redelijke prijs betaalt en dat je geld rechtstreeks naar de mensen gaat zonder dat er iets aan de strijkstok van een grote reisorganisatie blijft hangen. Voor herhaling vatbaar!
      Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Een stukje paradijs op aarde

Anne, 1-8-2013

De ideale plek om tot rust te komen, centraal gelegen om van uit deze plaats verschillende oorden te ontdekken. Super toffe gastvrouw die steeds klaar staat voor haar gasten. Kortom iedereen die naar Senegal gaat MOET daar een keertje logeren. Je zal er geen spijt van hebben .
      Gereisd met vrienden in juni 2013

huis gehuurd

willy de tender, 20-1-2013

het was voor ons de tweedde maal dat we naar baobab belge gingen maar ditmaal hebben we een huis gehuurd langs dominique om juist achter de hoek en dat is ons niet echt zo bevallen we verbleven daar een maand er was geen zetel ,geen t v kon mij niet scheren in de badkamer want er was geen stopkontakt en er zaten buidelratten .Dominique heeft wel haar best gedaan om ons de nodige dingen te bezorgen en zei dat ze het huis niet verder zou verhuren en de overeenkomst met de eigenaar zou stopzetten als we nog terug gaan willen we in de residance verblijven daar is het mooi en is alles aanwezig we hebben daar meestal zelf gekookt of gaan eten
      Gereisd met partner in december 2012

De 2de maal nog beter

debaenst-coopman, 25-12-2012

De accomodatie is perfect, en op elk gebied geeft de gastvrouw begeleiding en ondersteuning. Wij zijn er voor de 2de maal geweest en zijn nog meer tevreden dan in 2011. We gaan zeker terug en hopen dat het nog beter word
      Gereisd met partner in november 2012

een plek om in weg te dromen

de visser - Van Bergen, 10-12-2012

Het is prachtig in zijn omgeving door zijn natuurlijk leven.

éénmaal je de mentaliteit van de mensen daar kent , kan je daar wel een gelukkig leven hebben als toerist en mischien als vaste bewoner.

De gastvrouw is lief , maar wil er toch de nadruk opleggen , dat heel het familieleven daar met de gastvrouw liefdevol vertoeven is.

Ze mogen ons daar wel vlug terug verwachten,maar dan in december maanden.

Nog veel liefs ginder en tot later.

KIM - ANITA

Gereisd met partner in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Baobab Belge in Saly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Baobab Belge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Baobab Belge scoort een 9.01 uit 10 op basis van 49 reviews.