Saly

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Baobab Belge*** bij :

47 reviews over BedAndBreakfast Baobab Belge in het Nederlands

Thuis komen in Senegal

Bart Popelier, 30-8-2016

Zojuist terug van twee weken Senegal. Als uitvalsbasis kozen wij voor Baobab Belge in Saly, en dat hebben wij ons zeker niet beklaagd. Integendeel, vanaf het afhalen op de luchthaven door Ismaël tot het einde van onze vakantie werden wij verwend door Dominique en Ismaël. Goede locatie dicht bij zee, al onze uitstappen op maat en door de gidsen en begeleiders van Baobab Belge in orde gebracht, lekker ontbijt, Domi die zorgt dat werkelijk alles mogelijk is, het zorgde voor een echt "thuis-gevoel Onze eerste keer Afrika was een plezier dankzij onze gastheren! Voor herhaling vatbaar!

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met familie

Gereisd familie in augustus 2016

Zalig

AS&Bill, 16-8-2016

Dominique en Ismael maken van het verblijf een avontuur op zich. Steeds bereid om te helpen met van alles en nog wat: voor alles hebben ze een oplossing. Ook met kinderen een aanrader, speciaal hiervoor 'morgens wentelteefjes gebakken, echt leuk. Een prachtige entrée in de afrikaanse wereld.
    Gereisd familie in augustus 2016

Super !

Nancy, 25-6-2016

Een reis die je ooit ns moet doen. Een couleur locale sfeer, geen op maat gesneden verblijf zoals je bij 1000 en 1 hotels ervaart. Een verblijf tussen de plaatselijke bevolking. Het leven zoals het is... Dominique en Ismaël laten je je onmiddelijk thuisvoelen. Met alle vragen kan je bij hun terecht. Chauffeurs, geldomwisseling, uitstappen...worden naar jouw wensen ter plaatse geregeld. Kortom een echte aanrader voor al diegenen die eens iets compleet anders willen dan n all-inclusive, resort, luxe vakantie ! En honger lijdt je daar absoluut niet. Op loopafstand verschillende lekkere eetgelegenheden en zeer goedkoop.
    Gereisd met partner in maart 2016

Prima B&B

Jan DV, 4-4-2016

Een reis naar Afrika vereist wel enige aanpassing, en dan is het goed dat je kan rekenen op iemand ter plaatse ! Dominique en Ismail hebben hun vertrouwde medewerkers, en dat is de beste verzekering tegen teleurstelling. En het contact tussen de gasten in een B&B is altijd vlotter en aangenamer dan in een resort.

Zeker als de eigenaars voor muziek en animatie zorgen !

Gereisd familie in maart 2016

Zeer aangenaam verblijf gehad

Luc Van Buggenhout, 2-4-2016

Dominique en Ismael zijn de perfecte gidsen ter plaatse zij kennen de te bezoeken plekjes en kunnen er volop over vertellen,bij hen voel je je nooit alleen,heel gezellige uitbaters van een zeer toffe BenB.een vraag blijft nooit onbeantwoord.te voet op amper 5 minuten van het strand,voor goede wandelaars kan je te voet Saly bereiken,ook verschillende restaurantjes in de buurt,een eerder kalme wijk voor een rustige vakantie.s'avonds verzorgen zij vele muzikale optredens in de buurt waarop je telkens vrijblijvend meekan om het avondleven te verkennen.zeker een aanrader.
      Gereisd met partner in november 2015

in één woord : "thuiskomen" !

Ria Theunissen, 17-3-2016

Wij zijn voor de 2de keer in Senegal op vakantie geweest in de B&B Baobab Belge.

en zoals ik reeds omschreef : thuiskomen bij Dominique en Ismael. Wij hadden afgesproken met dezelfde gasten die er ook 2 jaar geleden verbleven en hebben ook nu weer een fantastische tijd beleefd.

We hebben 3 dagen rondgetrokken; geslapen in grote tenten in de woestijn, de stad St. Louis bezocht en een natuurreservaat bezocht. Maar wij hebben ook de kleine dorpjes, waar we enkele projectjes hebben lopen, bezocht.

Deze B&B blijft een aanrader !! Gezelligheid alom, je maakt heel snel contact met de andere gasten en Dominique zorgt er voor dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft.

Een echte aanrader !!

Wij kijken uit naar onze volgende vakantie in Senegal, uiteraard weer bij onze Baobab Belge.

Gereisd met vrienden in februari 2016

heel gezellige plek

sita neutel, 5-6-2015

baobabbelge eigenaar dominique is razend enthousiast t.a.v. het leiden van een b&b. Ze is van alle markten thuis en heel behulpzaam, gezellig en maakt haar gasten het graag naar hun zin.

De b&b ligt heel dicht bij een mooi strand. Je geniet heerlijke ontbijtjes en in de buurt kun je uitgebreid eten. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2015

Geweldige B&B!

Diana, 12-5-2015

Goed gelegen, vlakbij de restaurantjes en op loopafstand van het strand. Alles wat je wil weten kun je vragen aan de gezellige gastvrouw Dominique. Ze regelt vervoer en een gids, vertelt veel over het land en de gewoontes. Geweldige vakantie gehad met een leuke afscheidsavond met Live Music!!
      Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijk om van hier uit Senegal te leren kennen

Gjalt van Dam, 22-4-2015

Bij Baobab Belge vind je rust maar ook vertier. Dominique en Ismael zijn niet alleen gezellig maar ook zeer behulpzaam en entertainend. :)
      Gereisd met partner in januari 2015

Gezellige, leuke B&B

Jeannette, 5-12-2014

Samen met een vriendin een week in Baobab Belge verbleven. Baobab belge ligt wat buiten het gebied met de grote hotels met de vele toeristen. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De kamer was mooi ruim. Uitstapjes naar Mbour of Saly zijn dichtbij en makkelijk te doen. Kortom een fijne week gehad in Baobab Belge
      Gereisd met vrienden in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Baobab Belge in Saly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Baobab Belge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Baobab Belge scoort een 9.01 uit 10 op basis van 49 reviews.