Beoordelingen Bed and Breakfast Baobab Belge***

Baobab Belge***
28 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Baobab Belge***
Rue de la Mer, 2860, Saly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Baobab Belge*** in Saly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Baobab Belge*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Baobab Belge scoort een 9,5 uit 10, op basis van 28 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Baobab Belge*** in Saly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Baobab Belge***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Baobab Belge*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 31 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Baobab Belge*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Senegal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Senegal. Vergelijk Bed and Breakfast Baobab Belge*** met andere accommodaties in Saly.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

15 beoordelingen over Baobab Belge***

28 beoordelingen
9,9
9,7
9,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, Feb. 2014
"Fantastische plek"vertalen
Ria Theunissen
6,0

12-06-2014 Onze eerste reis naar Senegal is ons super bevallen. Niet alleen de vriendelijke mensen, maar de hele entourage! Onze B&B met de charmante en fantastische Dominique die ons constant advies en tips gaf om ons verblijf onvergetelijk te maken. Wij kunnen iedereen deze B&B aanraden wil je het echte Afrika beleven en proeven!! Wij gaan er vast en zeker terug!!!

met partner, Jan. 2014
"Fantastische plek en accommodatie"vertalen
Liesbeth en Simon v...
10,0

19-03-2014 Zojuist terug uit Senegal waar wij hebben gelogeerd bij Dominique Meeus. Die de gastvrouw en eigenaar is van Baobab belge. Fantastische accommodatie en prima verzorging waaronder een uitgebreid ontbijt met werkelijk alles wat je begeerd op tafel. ook de omgeving is de moeite waard weliswaar geen grote bouwwerken maar zeer bezienswaardige plekken om te bezoeken in een woord fantastisch.

alleenreizend, Jan. 2014
"Geweldig"vertalen
Cynthia
9,0

15-05-2014 Leukste adresje in Senegal, ben er zeker al 10 keer teruggeweest! Zeer gezellig, dicht tegen het strand en super ontbijt in vergelijking met al de anderen. En altijd een prettige ambiance. Dank je wel Dominique!

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Voor herhaling vatbaar!"vertalen
Marianne
10,0

10-01-2014 Hou je niet van luxe-resorts en massatoerisme, maar wil je Senegal op een authentiekere manier leren kennen, dan ben je bij Baobab Belge aan het juiste adres. De B&B is supergezellig en het ontbijt steeds prima verzorgd. De hartelijke en joviale gastvrouw Dominique doet alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en haar enthousiasme en liefde voor Senegal is aanstekelijk. Een avondje heerlijk Yassa eten bij de B&B, opgeluisterd met muziek met haar vrienden van de Senegalese band Benne Bayfal brengt je direct in de juiste sfeer. Dominique heeft een arsenaal aan suggesties voor uitstappen, zowel korte als langere, voor toffe restaurantjes in de buurt en regelt plaatselijke chauffeurs en gidsen voor je uitstappen. Zo ben je verzekerd dat je met betrouwbare mensen optrekt, een redelijke prijs betaalt en dat je geld rechtstreeks naar de mensen gaat zonder dat er iets aan de strijkstok van een grote reisorganisatie blijft hangen. Voor herhaling vatbaar!

met partner, Nov. 2012
"De 2de maal nog beter"vertalen
debaenst-coopman
10,0

25-12-2012 De accomodatie is perfect, en op elk gebied geeft de gastvrouw begeleiding en ondersteuning. Wij zijn er voor de 2de maal geweest en zijn nog meer tevreden dan in 2011. We gaan zeker terug en hopen dat het nog beter word

met partner, Nov. 2012
"Een plek om in weg te dromen"vertalen
de visser - Van Ber...
10,0

10-12-2012 Het is prachtig in zijn omgeving door zijn natuurlijk leven.
éénmaal je de mentaliteit van de mensen daar kent , kan je daar wel een gelukkig leven hebben als toerist en mischien als vaste bewoner.
De gastvrouw is lief , maar wil er toch de nadruk opleggen , dat heel het familieleven daar met de gastvrouw liefdevol vertoeven is.
Ze mogen ons daar wel vlug terug verwachten,maar dan in december maanden.
Nog veel liefs ginder en tot later.

KIM - ANITA

met vrienden, 2012
"Schitterend!"vertalen
Veerle Smet
9,0

16-08-2012 Vlak bij de zee (+-200 meter) en als je de eerste keer in Afrika bent (of in Senegal) maakt Dominique, de gastvrouw, je wel wegwijs!

met oudere kinderen, Juli 2012
"Een geweldige vakantie!"vertalen
Marleen De Clercq
10,0

08-08-2012 Voor wie Senegal wil leren kennen en dus geen zin heeft in 14 dagen ressort, is deze bed & breakfast een echte aanrader. Baobab Belge is gelegen in een rustig dorpje tussen het meer toeristische Saly en MBour, in een straatje vlakbij het strand. Het is een klein en supergezellig hostel met 4 mooie kamers, een tuin en plonsbad. Gastvrouw Dominique zorgt elke dag voor een lekker ontbijt en op vraag voor mojito en avondmaal. Zo hebben we lekkere kreeft gegeten! Ze maakt je direct wegwijs in de buurt en organiseert voor wie dat wil ook uitstappen om de streek te leren kennen. Door het feit dat zij daar woont en leeft , leer je mensen kennen, wat de normale tarieven zijn, de beste restaurantjes om te gaan eten( het eten in Senegal is trouwens erg lekker!) en vooral waar s'avonds de orkestjes spelen om te gaan dansen! Mijn kinderen van 18 en 13 ( met lief) waren mee - niet evident met de mama- en vonden het de vakantie van hun leven!

met jonge kinderen, Apr. 2012
"Een oase, een belevenis"vertalen
Hedwig Maldoy
9,0

04-07-2012 Senegal.......supervakantie. We werden gastvrij ontvangen door Dominique en haar 2 kinderen. Ons verblijf in Baobab Belge was een topper. De kleinschaligheid en de charme van deze B&B gelegen in een straatje dicht bij het strand was voor ons de juiste mix om Afrika te ontdekken.
De uitstappen die voor ons op maat werden georganiseerd gaven ons verblijf een extra dimentie; zo leerden we de plaatselijke bevolking een beetje kennen en hebben we heel wat kunnen zien van het land.
Naast de excursies hebben we ook volop genoten van af en toe een dagje aan het strand of aan het zwembad vlakbij de B&B.
Een aanrader!

met jonge kinderen, Apr. 2012
"Allen daarheen!"vertalen
Marijke den Holland...
10,0

11-05-2012 Wij waren met onze kinderen (6, 7, 11 en 12 jaar oud) nog nooit in Afrika geweest en deze eerste kennismaking vanuit Baobab Belge was ronduit fantastisch. Deze B&B is niet gelegen in het meest toeristische deel van Saly, maar in het rustigere Niakhniakhal. Het strand bevindt zich op enkele honderden meters afstand, maar een bezoekje aan één van de zwembaden in de buurt behoort ook tot de mogelijkheden. Onze kinderen werden vanaf dag 1 mee op sleeptouw genomen door Duarte (13) en Niobe (11), de kinderen van gastvrouw Dominique die in heel de buurt gekend zijn en die zich kunnen redden in de lokale taal. Op die manier voel je je meer een gast van 'een local' dan een anonieme toerist. Vanuit Baobab Belge kun je heel wat daguitstappen doen. Dominique is je lokale reisorganisator: ze neemt al je zorgen uit handen en regelt naar ieders wens vervoer en gidsen aan de meest scherpe prijzen. Wij hadden allemaal graag langer gebleven.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?