Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Skerries in het Nederlands

Mooie omgeving, Schotland op haar best!

Jos van Wingerden, 13-11-2009

Voor diegene die een luxe huis zoeken met een werkelijk fenomenaal uitzicht over Ullapool is dit "the place to be". Waanzinnig groot en comfortabel huis en voorzien van alle gemakken, uitzicht op Loch Broom is onovertroffen. Daarbij opgeteld de zeer vriendelijke bevolking is dit voor mij een van mijn fijnste vakanties ooit geweest. Het is geen bestemming voor feestvierders en zonaanbidders, voor mensen die echter van rust en ruige landschappen houdt echt een must om naar toe te gaan.
Gereisd met vrienden in mei 2007

Jos, 14-6-2007

Waanzinnig mooi gelegen vrijstaand huis met uitzicht over Ullapool. Compleet uitgerust huis met 3 zeer ruime slaapkamers en dito badkamers. Kelder is voorzien van Karaokeset met plasma tv, poolbiljart en tafelvoetbal. We hebben hier echt een top vakantie gehad.
    Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Skerries in Ullapool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Skerries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Skerries scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.