2 reviews over Camping Inverroy Caravan Park in het Nederlands

Camping erg leuk !

anja, 11-8-2011

Een stacaravan op deze camping gehuurd via reisorganisatie. Bleek een 17 jaar oude caravan te zijn. Vloer in de keuken was van dien aard dat lopen hierop niet veilig was.

Fornuis deed het niet. Dankzij hulp van de sympathieke camping eigenaar werd het probleem opgelost. Wij kregen van hem het aanbod om volgend jaar in een zeer luxe stacaravan van hem onze vacantie te vieren. Reisorganisatie dus nooit weer !!

Gereisd met partner in juni 2011

Nooit weer !!!!

jan, 13-7-2011

Dit heeft niet betrekking op de camping (!) maar op de stacaravan die wij hadden gehuurd via Renee Caravans uit Roy Bridge. Voor deze stacaravan hadden wij een huur betaald die achteraf het niet waard was. Keukenvloer was van dien aard dat wij verwachten elk moment door de vloer te gaan. Fornuis deed het niet, ( Pitten waren erg vuil) Dankzij een vriendelijke campingeigenaar werd dit probleem toch nog opgelost. Een goede schoonmaak van de stacaravan zou ook geen luxe zijn. Dit dus nooit (!) weer.

Toch nog een lichtpunt, uitzicht vanuit deze caravan was werkelijk schitterend.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Inverroy Caravan Park in Roy Bridge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Inverroy Caravan Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Inverroy Caravan Park scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.