Hotel Cuillin Hills ***

Hotel Cuillin Hills
Cuillin Hills

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cuillin Hills bij:

2 reviews over Hotel Cuillin Hills in het Nederlands

Fantastische plek

Kouwenhoven, 1-9-2009

De ligging is geweldig mooi, wij kwamen aan met mooi weer en hebben heerlijk op het terras een wijntje genomen met uitzicht op Portree. Eten in de bar heerlijk voor een goede prijs. Mooie zeer ruime kamer en super badkamer. In een woord het mooiste hotel dat wij in Schotland hebben gehad.

Het eiland vonden wij erg mooi en afwisselend.

Gereisd met partner in juli 2009

Mooiste hotel van Portree

Leon, 26-7-2009

De ligging van dit hotel is prachtig met fantastisch uitzicht over de zee en de haven van Portree. Tenzij je expliciet een sea-view kamer boekt, heeft de kamer zelf geen uitzicht over de zee maar over een soort binnenplaats waar ook de auto's geparkeerd staan; ziet er ook netjes uit. Er is meer dan voldoende gratis parkeergelegenheid. Wij vonden het net iets te ver om naar het centrum te lopen, maar met de auto ben je er zo. Het ontbijt bestaat uit deels een buffet en deels een ontbijt menu-kaart. Het warme gedeelte wordt dus vers voor je bereid!

De kamer was erg mooi en ruim, met een heel mooie badkamer. De douche had zelfs twee aparte douchekoppen die afzonderlijk regelbaar waren. Dat is zeker voor schotse begrippen zeer luxe.

Hoewel ze het niet expliciet noemen is er gratis wi-fi. In Portree en op heel Skye is niet heel erg veel te doen, dus het is voornamelijk genieten van de natuur. Het kwalitatief beste restaurant in Portree is "Cafe" met heerlijke verse visgerechten.

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cuillin Hills in Portree (Isle of Skye), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cuillin Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cuillin Hills scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.