Hotel Knockendarroch House ****

Hotel Knockendarroch House
Knockendarroch House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Knockendarroch House bij:

1 review over Hotel Knockendarroch House in het Nederlands

Droomhotel !!

Esther, 15-3-2011

Wij hebben hier 2 nachten geslapen en hebben het heerlijk gehad. Mede ook omdat wij een erg romantische kamer hadden, de enige kamer in het torentje van het hotel. Het hotel is in oude klassieke stijl ingericht, doet erg gezellig aan, warme knusse hal en woonkamer, met allerlei zitjes. Erg mooie ontbijtkamer, heel rustig, geen buffet, maar bediening aan tafel. Je moet wel van een schots ontbijt houden, want behalve wat toast is er verder geen brood. Maar als je om extra toast vraagt is dit geen probleem. Je krijgt een menukaart waar je vooral warme gerechten kunt kiezen. Onze torenkamer was erg charmant, heerlijk bed, schitterend uitzicht, mooie badkamer. Het hotel is wat hoger gelegen, je loopt via een trapje door de tuin zo richting het kleine centrum van Pitlochry. We hebben gegeten bij restaurant Fern Cottage, zalig, echt een aanrader!!

Op aanraden van vriendelijke receptioniste van hotel wandelroute gedaan langs o.a. de visladder. Schitterende omgeving. Zeker doen!

Gereisd met partner in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Knockendarroch House in Pitlochry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Knockendarroch House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Knockendarroch House scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.