Hotel Marine ***

Hotel Marine
Marine

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marine bij:

2 reviews over Hotel Marine in het Nederlands

Indrukwekkend hotel

peter, 24-2-2010

The marine hotel ligt aan een links golfcourse met uitzicht over The First of Forth.

Aan de overkant ligt St. Andrews, een ander paradijs voor golfers.

Hier logeerde Churchil en John F. Kennedy. Aan de muren hangen foto's van beroemde golfers. Nick Faldo, meervoudig Brits Open winnaar en eens de best betaalde sporter van Engeland.

Het hotel in Victoriaanse stijl komt statig over.

De Engelse Deerhoundclub heeft er in 2000 en 2004 haat breedshow gehouden.

Gereisd met partner in april 2004

Totale ontspanning met een fantastisch uitzicht

Suffistica, 10-2-2010

Wat een prachtig pand! Het hotel ademt geschiedenis uit. Schilderijen en foto's geven een mooi beeld van hoe het hotel vroeger was. Door de vriendelijkheid van het personeel, voelden we ons direct thuis. We hadden een kamer met uitzicht op de golfbaan en op zee. Hier konden we door 3 grote ramen vanuit 2 heerlijke stoelen van genieten. De kamer was stijlvol ingericht en had een heerlijk hemelbed. De spa is een grote bonus! 2 sauna's , hydropool, stoombad, 18m zwembad, massagedouches en ijskamer. Genoten van de hotstone en voetmassage. Wel ontdekt dat Engelsen niet naakt naar de sauna gaan! Gelukkig had ik een handdoek bij me om me mee te bedekken:) Start en afsluiting van de dag in het restaurant. Zowel ontbijt als diner waren prima voor elkaar! Bediening aan tafel voor koffie/thee en warme gerechten bij ontbijt.

Enige minpuntje: we zaten op de 1e verdieping en de (houten) vloer kraakte als er iemand overheen liep. Ook is er weinig keus in TV-zenders. (vnml. talkshows en sport)

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marine in North Berwick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marine scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.