6,6

Matig

4 reviews over Hotel The Highlander in het Nederlands

Rust en ruimte

Kees en Alie Viergever, 12-10-2012

Het hotel beschikt over kamers welke in een houten gebouw gesitueerd zijn. Dit betekent gehorig, vooral toilet van de buren, deuren, praten etc. Niet ideaal dus. Eten is goed. Bediening goed, alleen hadden we de indruk dat het Oost-Europeanen zijn dus communicatie liep stroef.

Service nivo was prima.

Regio zeer geschikt voor natuurliefhebbers!

Gereisd met partner in oktober 2012

oudbollig muffig hotel

a vd brand, 17-9-2009

wij bezochten dit hotel met onze zoon van 16. Het is een mooi gelegen hotel maar meer geschikt voor gezelschappen en niet voor individuele gezinnen. Er is echt niets buiten het hotel te doen. Onze zoon had zich nog verheugd op het biljard wat aaanwezig zou zijn maar helaas...

De gezamelijke ruimte was een erg muffige ruimte. In de bar kun je nog geen kop koffie krijgen. het personeel was overigens wel vriendelijk.

Gereisd familie in juli 2009

henk, 3-1-2008

onze ervaring is uiteraard zeer persoonlijk, wat ben je gewend, wat wens je, welnu, wij vinden het hotel een soort tweede ( vacantie-)thuis, zeer prettige persoonlijke aandacht, niet opdringerig, maar echt hartelijk, kamers: sober maar doelmatig dus goed, eten: brits: niet erg gevarieerd maar smakelijk, zeer fijne sfeer, wij komen telkens weer terug tenminste
Gereisd met partner in januari 2008

Lin, 12-4-2007

Wij hebben op basis van halfpension een aantal dagen in dit hotel verbleven. Regelmatig is er dan Highlandnight, compleet met haggis en doedelzakken. Voor ons hoeft al die poeha niet zo, maar vooral de Amerikaanse toeristen waren dolenthousiast. Als je liever geen busladingen Nederlanders wilt treffen, dan moet je niet voor dit hotel kiezen. In Newtonmore zelf is niet veel te beleven. Het is echter wel een goed uitgangspunt om de highlands te verkennen. De kamers waren niet bijzonder, maar op zich prima. Ontbijt en diner zijn goed verzorgd. Het diner is een drie gangenkeuzemenu en er is altijd wel iets naar je smaak.
Gereisd anders in augustus 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Highlander** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Highlander in Newtonmore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Highlander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Highlander scoort een 6.6 uit 10 op basis van 4 reviews.