Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dakota Eurocentral bij :

1 review over Hotel Dakota Eurocentral in het Nederlands

DIT NOOIT MEER

Jan Postma, 19-9-2013

We kwamen aan in dit hotel en had de bagage bij de balie neergezet, niemand die je helpt. Toen ik naar de KAMERSLEUTEL vroeg zei men dat ik die niet eerder kreeg voordat ik mijn creditcard had afgegeven. Echter die zat ergens in mijn tas en ik wilde na 600 kilometer gereden te hebben eerst even naar de kamer om alles even uit te pakken. Nee hoor, eerst die credit card.

Baliemanager erbij, toen mochten we eerst wel naar de kamer. Gezegd moet worden dat ik al mijn gegevens, dus ook van mijn credit kaart al per mail op had gestuurd. Verder is er een mooie grote gezellige lounge waar je HELAAS alleen maar iets te drinken kan krijgen.zit je eerst wel zo'n 10 minuten te wachten voordat er iemand komt, maar een stukje appeltaart of zoiets, nee hoor, dan moest je naar het restaurant. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ach ja, weer eens wat anders. Arrogantie ten top. Dit was de laatste keer. Vorige keer veel gezelliger en beter.

Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dakota Eurocentral in Motherwell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dakota Eurocentral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dakota Eurocentral scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.