Camping Seton Sands Holiday Village

Camping Seton Sands Holiday Village
Seton Sands Holiday Village
6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Seton Sands Holiday Village bij:

37 reviews over Camping Seton Sands Holiday Village in het Nederlands

Mooie caravan maar dat was alles.....

Maike, 31-7-2017

Als je de website van het park en ook het boekje van touroperator, waar wij geboekt hadden, leest is dit een fantastisch park. Helaas viel dit flink tegen. Het is echt een mega park met de caravans hutje mutje op elkaar. Veel caravans zijn in eigen beheer wat ook voor weinig eenheid zorgt. Bij binnenkomst schrokken we want er was gewoon een compleet casino met een hoop lawaai in het centrumpje. Het is een park waar een bepaald slag Engels volk komt en daar konden wij ons niet in vinden. Het zwembad was vies, overal haren en zelfs chipszakjes op de grond bij de kleedhokjes. Onze kinderen wilden daarna niet meer zwemmen terwijl we dit park juist voor het zwembad hadden uitgekozen. Het is ook een druk park met veel verkeer. Toen onze jongens gingen skelteren, hielden we ons hart vast. De stacaravan, type prestige, was wel netjes en lag aan de rand van het park met wat meer ruimte. Achter de caravan een prachtige wandelroute. Bushalte voor de deur waardoor we 2 keer naar Edinburgh zijn gegaan (wel rekening houden met zo'n 1,5 uur reistijd ivm de vele bushaltes). Al met al dus niet echt ons park, volgend jaar iets anders voor ons!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mega caravan park, met geen uitstraling!

Jo, 21-8-2016

We kregen bij aankomst caravan toegewezen helemaal in de verste uithoek van t park. Was ver lopen van alle voorzieningen. Park staat vol met caravan aan caravan, geen gezellig buiten. Overigens zit ook niemand buiten, ook al is t goed weer. Wat natuurlijk ook lastig is zonder tuinmeubelen. Afijn,mooi utzicht was er toch niet we keken naar de caravan voor ons, naast ons en achter ons. Wat verder tegen viel was dat het erg vies was binnen. Op t park zelf was weinig vertier voor kinderen in de leeftijd van 11 en 13 jaar. Zwembad was klein, wel een gokhal voor kinderen met grijpmachines ed. Strand was mooi, en met de bus is uitstapje naar Edinburgh goed te doen. Voor ons nooit meer...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gezellige camping; Goede uitvalbasis

Jenny, 10-8-2016

Door de recensies was ik een beetje bang dat het niet zou bevallen, maar wat een meevaller!

We hadden een deluxe stacaravan met eigen douche en wc. Deze caravan zou ik een 10 hebben gegeven als ze hem fatsoenlijk hadden vastgezet, nu schudde hij bij iedere beweging. Laatste nacht stormwind was ook geen pretje. Maar daarnaast echt prima. We misten alleen (dus zelf meenemen!): een grote braadpan (mini aanwezig), tuinmeubelen, wc-borstel, aansteker, schaar.

Vergeet niet de geaarde wereldstekker type G.

De camping zelf is heel mooi en gezellig. Grote speelhal, klimtoestellen, minigolf, klein zwembadje, tennis- en voetbalveld, grote animatieruimte waar iedere avond wat te doen is op het podium.

Restaurant genoeg keuze (bestellen aan de bar met tafelnummer) en lekker.

Ligging geweldig tegenover een superstrand!!! En perfect als uitvalsbasis voor Edinburgh.

Zie ook mijn tips!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

nooit meer

E.Boersma, 8-8-2016

We kwamen s avonds langsgereden met onze bus, waar we ook in overnachten. Er was niemand bij de receptie, dus zoals overal eerder in Schotland onze bus neergezet, en s ochtends vroeg naar de receptie om af te rekenen en te vertrekken. Voor dat éne nachtje overnachten in onze eigen bus vroegen ze 64 pond. Aldus ruim € 77. Nooit meer dus.

En nooit meer ergens gaan staan zonder de prijs te checken dus..

Deze is werkelijk outrageous.

Gereisd met partner in augustus 2016

Net park, prima ligging, maar typisch brits.

Rob, 7-8-2015

Zomervakantie 2015 hebben we twee vakantieparken in Schotland en één vakantiepark in zuid Engeland bezocht. Alle vakantieparken zijn vergelijkbaar met veel en grote stacaravans, een bar/ restaurant, een speelhal, een klein zwembad en luidruchtige animatie voor zowel kinderen als volwassenen. Zo geldt ook voor Seton Sands.Het is allemaal even wennen en acclimatiseren, maar wij vinden Britten (zowel de Schotten als Engelsen) over het algemeen vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Zowel de staf op het park als de bezoekers.

De stacaravans zijn groot en netjes en voorzien van vrijwel alle benodigdheden. Tuinmeubilair ontbreekt, soms staat er een picictafel bij de caravans.

Seton Sands is een keurig park aan de kust dat gunstig ligt ten opzichte van Edinburgh. Een bezoek aan deze stad met de bus die voor de camping vertrekt is zeker de moeite waard.

Al met al hebben wij met onze dochters (5 en 7) een hele leuke vakantie gehad op Seton Sands.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Erg leuk

Annemiek, 28-7-2015

Park ziet er niet gezellig uit maar is prima verzorgt. Groot restaurant, fish en chips zaakje, sparwinkel, wasvoorzieningen etc. Klein zwembad en animatie voor voornamelijk jongere kinderen (wel echt engels). Caravan zeer ruim, goede bedden, schoon, veel apparatuur in de keuken. Omgeving is erg mooi. Strand met hele grote schelpen, duin en bos. Met de bus (voor het park instappen) naar Edinburgh gaat in een uurtje, helemaal langs de kust langs veel leuke, kleine plaatsjes.
      Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Typisch brits

Ilse, 3-8-2014

Seton sands is een gelegenheid als je de steden Edinburgh en Glasgow wil bezoeken. Alle caravans staan in een rijtje dus ziet er niet zo gezellig uit. Ook is er zijn er geen tafel en stoelen om buite te zitten aanwezig. De caravans zien er van binnen heel mooi uit! Een ruime zithoek en maar liefst 2 wc's. Ik miste alleen een stofzuigertje. Het personeel is heel vriendelijk en denkt ook graag mee. Onze kids (7en 10) hebben zich erg vermaakt in de amusumentenhal. Het zwembad was klein maar prima. Het restaurant was lekker en zeer betaallbaar. Seton sands is een park waar veel Britten komen.
      Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie uitvalsbasis

adejongzwolle, 14-5-2014

Aangezien Edinburgh al langer op ons verlanglijstje stond hebben we gekozen voor een weekend Seton Sands. We komen al jaren op dit soort vakantieparken en Seton Sands is een gemiddeld park. Onze caravan was netjes schoon en lag aan de rand van het park. De bus naar het centrum van Edinburgh stopt bij de uitgang van het park en is ideaal. De ontvangst aan de receptie was prima en ook de verdere service op het park is goed. Wij hebben verder geen gebruik gemaakt van de faciliteiten zodat we daar geen oordeel over kunnen geven. Wifi is beschikbaar in het restaurant waar je uitstekend kunt zitten met je laptop zonder te worden gestoord.
      Gereisd met partner in april 2014

leuke uitvalsbasis, geen verblijfscamping

frenol300, 9-11-2012

Leuke uitvalsbasis vooral voor Edinburgh en andere bezienswaardigheden in de omgeving, maar niet een camping om te verblijven. Zwembad is klein, kleine speeltuintjes en weinig 'huiselijk' gemaakte camping.

Leuker om met kleine kinderen te zitten dan met een 12 en 14 jarige .

De caravans zijn in rijen weggezet, en weinig bossages e.d. Vlak bij de zee, heerlijk met strandwandeling. Bar en eetgelegenheid zijn we niet in geweest maar zagen er goed uit. Goed klein propvol winkeltje.

Caravan was al verhuurd geweest. Zwembad was voor kinderen van 12 jaar en ouder zonder begeleiding toegankelijk. Voor kleinere kindern is het geschikter (klein zwembad) de speelhal met alle goktoestellen, daar moet je van houden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prima plek om te verblijven

Lianne, 8-8-2012

Met het gezin drie nachten in een caravan verbleven. Dit park uitgezocht vanwege de verbinding met Edinburgh. De bushalte is voor de camping, handig! De andere dag langs de kust gereden, onder andere het Tantallon Castle bezocht.

Bij aankomst bleek dat we de verkeerde sleutel van de caravan hadden meegekregen. Gelukkig konden we er wel in, maar we konden de caravan niet op slot doen. Na maar liefst twee keer naar de receptie te gaan (anderhalf uur verder) is er iemand gekomen met de juiste sleutel. De caravan was schoon en groot. Een mooi veld voor de caravan waar we lekker konden badmintonnen! Niet veel van de buren gemerkt, behalve een Engelse vrouw op leeftijd, die ons overal mee wilde helpen.

Voor de kinderen is er genoeg te doen in de omgeving. Er is een speeltuin en een mooi strand. De overige voorzieningen zoals de kermis en gokhallen, raad ik niet aan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seton Sands Holiday Village in Longniddry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seton Sands Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seton Sands Holiday Village scoort een 6.26 uit 10 op basis van 38 reviews.