Vakantiehuis Leckmelm Holiday Cottages **

Leckmelm Holiday Cottages
6,8

4 reviews over Vakantiehuis Leckmelm Holiday Cottages in het Nederlands

Gerard Slagboom, 27-9-2006

Leckmelm Campbeltown Cottage is zeer eenvoudig van opzet maar alles wat een mens nodig heeft is er. De omgeving is geweldig en wandelen is fascinerend. De natuur is daar zo vreselijk mooi en de lucht is schoon. Wij (mijn zoon en ik) komen om te vissen in de bergen.

Ook dat is een belevenis. Waar wij het meest van genieten is de stilte. Dit is onbeschrijfelijk.

Het enige wat je hoort is de ademhaling van jezelf. Wij zijn nu voor het derde jaar in Leckmelm Campbeltown Cottage geweest en hebben het er heel goed naar onze zin. Verwacht geen luxe maar het heeft iets wat je in Nederland niet kunt vinden.

Gereisd familie in september 2005

Martin Astrid Michael en Bryan, 10-8-2006

Wij zijn net terug uit schotland we hebben leckmelm Cambeltown cottages gezeten voor 2 weken en moet zeggen

het is eenvoudig maar goed kregen houtblokken erbij beetje groot maar een bijl bracht uitkomst dus branden maar

rust herten voor de deur bracht het geheel in juiste vakantiestemming.

Er was niets aan te merken op de schoonmaak want alles was er op milieuvriendelijke basis (kan centerparcs een voorbeeld aan nemen)

Sprak een voormalig bewoner die daar tot 1938 gewoond had Geweldig.

Gereisd anders in augustus 2006

irene, 10-6-2006

Wij zouden hier vijf dagen zijn(vrij-di) vanaf vier uur konden we er in, tot onze verbazing is de receptie open van ma-vrij van 10.00 tot 12.00 uur. Er hing een briefje met twee namen van mensen die ook zouden komen met de mededeling dat de sleutel in de huisjes zat en dat ze maandag hun voucher moesten inleveren. Niet onze naam. We zijn nog bij de boerderij geweest, daar was niemand, we hebben gebeld en daar werd ons verteld dat we moesten zoeken naar een huisje waar nog een sleutel in zat. dat was t dan. We hebben niemand gezien, geen voucher ingeleverd, we wisten niet hoe we t achter moesten laten. Wij vonden t niks, 2 x per dag even de kachel aan, hout kopen lukte niet want er was niemand op de boerderij.

Simpel is prima maar dit ging te ver.

Gereisd anders in juni 2006

Jan en Henriëtte, 8-10-2005

Het zijn eenvoudige nette, Schotse cottages. Alles is aanwezig en de service is prima! Evt. klachten worden direct en goed verholpen. De receptie is bij de boerderij. Verwacht geen luxe, maar wel erge knusse cottages. Vanuit Leckmelm kun je meerdere richtingen op om op verkenning te gaan door de Schotland. Het is een biologische boerderij en op woensdag worden de producten op de boerderij verkocht. In de directe omgeving kun je mooi wandelen, alleen wel rekening houden met een flinke klim, maar het uitzicht is geweldig! De verwarming zou maar 2 uur per dag aan zijn (centraal geregeld) buiten het seizoen, maar was veelvuldig aan en brandde prima. Ook de openhaard werkt goed en geeft veel warmte.

We hebben ons daar 2 weken prima vermaakt in een ongedwongen sfeer. Een prima accomodatie voor mensen die niet op luxe uit zijn, maar wel van comfort, rust en nostalgie houden.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Leckmelm Holiday Cottages in Leckmelm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Leckmelm Holiday Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Leckmelm Holiday Cottages scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.