7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Shawlands bij :

3 reviews over Hotel Shawlands in het Nederlands

Modern hotel.

Roos, 13-8-2012

1 nacht, 9 juli 2012. 2 etages met lift. Sjieke ontvangsthal. Kamer op 1e etage was groot met grote badkamer. Jammer v.d. mooie douchecabine, binnenin veel mankementen. Douchekraan werkte niet goed, schroeven v.h. draadrekje ontbraken. Voegen zeer zwart. Diner was goed, Schots ontbijt. Hotel ligt afgelegen, geen dorp te bekennen.
    Gereisd met vrienden in juli 2012
    ?

Tegenvaller

N. Terlouw, 5-6-2012

1 dag met reisgezelschap geweest. Bij binnenkomst ziet Shawlands er prachtig uit, kamer viel zwaar tegen, niet vies maar alles oud, misschien hadden we de pech dat we op een kamer met invalidendouche enzo zaten, maar het verschil tussen de uitstraling van dit hotel en deze kamer was enorm, jammer.
    Gereisd met vrienden in mei 2012

prachtige kamer

jjldejong, 24-8-2011

De netste, ruimste kamer op onze Schotse rondreis van Buro Britain! Nieuw hotel, eerdere hotels waren karakteristieker, maar een nieuw hotel heeft ook wel wat!

Bad, internet, goedkope . goede maaltijden, wij zijn tevreden

Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Shawlands bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shawlands in Larkhall, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shawlands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shawlands scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.