Hotel The New Lanark Mill ***

8,5

24 reviews over Hotel The New Lanark Mill in het Nederlands

Schitterende verbouwde textielfabriek

Rob en Lilian, 1-5-2016

Mooie grote kamers met een fantastisch uitzicht over het dorp en de rivier Clyde. Prima restaurant, lounge en zwembad. New Lanark staat op de werelderfgoedlijst van Unesco.

In het Mill-restaurant kunt u heerlijk eten. Kortom een echte aanrader in een bijzondere omgeving.

Gereisd met partner in april 2016

perfecte locatie

clemens, 27-7-2014

niet verwacht,eten super,goede kamer,een dorp wat goed gerenoveerd is,en je kunt er ook nog leuk wandelen
Gereisd met partner in januari 2014

Fantastische plek!

Corry, 15-10-2013

We waren hier slechts 1 nacht als onderdeel van onze mini rondreis. Wij denken dat een langer verblijf hier zeker de moeite is.

Dit is een bijzondere locatie. Heel het dorpje op de werelderfgoedlijst van de Unesco. Mooi ingerichte kamers, restaurant en lounge. Heerlijk gegeten. Ontbijt zou iets meer aandacht mogen krijgen.

Gereisd met partner in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The New Lanark Mill bij:

Fantastisch hotel met prachtige kamers

Jessy Kiewiet, 23-5-2012

Heel mooi hotel met hele grote kamers met mega King Size bedden.
Gereisd met partner in mei 2012

Geweldig verblijf

Roel, 29-8-2011

Wij verbleven in één van de z.g. Water Houses van het hotel, appartementen, die vrijwel in het water staan van de Clyde river. Een zeer ruim appartement met voldoende gelegenheid om zelf wat te kokkerellen. Het hotel is onderdeel van een complex van een voormalige katoenfabriek en heeft ook een aardig museum. In de plaats Lanark zelf is niet veel te beleven. Wij gebruikten het als uitvalsbasis naar de westkust, Glasgow, Linlithgow en Loch Lomond.
Gereisd met partner in oktober 2008

prima service

jjldejong, 24-8-2011

bij aankomst bleek dat onze kamer niet meer beschikbaar was door de komst van een groep. Dit werd prima opgelost door de manager: na ons bezoek aan het museumdorp, mochten we van Sauna en Zwembad gebruikmaken, we kregen een maaltijd in het bar-restaurant, en uiteindelijk reden we 20 minuten terug richting Glasgow, waar een prima kamer gereserveerd was. Hulde dus
Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi, ruim, nieuw

houtie, 9-8-2011

Mooi gebouw, ruime kamers, schoon, eten in de bar was goed, leuk museum over de geschiedenis van New Lanark!
Gereisd met partner in januari 2011

mooi gelegen zeer net hotel

ellen10_1, 2-8-2011

1 overnachting gehad in dit mooi gelegen hotel. Vriendelijk en correct personeel, zuiver en mooie kamers met grote badkamer.
Gereisd met partner in juli 2011

Prachtige plek voor dit hotel

Guus Annaert, 26-6-2011

Goed hotel op unieke plaats en in historisch gebouw. Grote kamers en keurig ingericht. Zowel a la carte restaurant als cafe met eenvoudige maaltijden. Prima stek dus.
Gereisd met partner in juni 2011

Unieke locatie

Els Braat, 5-6-2011

Hotel the New Lanark Mill Hotel is een 18e eeuwse fabriek die is omgebouwd naar een eigentijds hotel. Wij sliepen in een Waterhouse appartement dat zeer ruim was en compleet en gezellig qua inrichting. Het ontbijt was niet bijzonder en het buffet stond wat onhandig neergezet. In de directe omgeving kun je je gemakkelijk een dag amuseren met een wandeling door het bos en het bezoeken van het complex.

Het plaatsje Lanark stelt niks voor en de verdere omgeving is niet spectaculair, maar voornamelijk landbouwgebied.

Gereisd met partner in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The New Lanark Mill bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The New Lanark Mill in Lanark / New Lanark, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The New Lanark Mill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The New Lanark Mill scoort een 8.53 uit 10 op basis van 25 reviews.