Hotel Best Western Cartland Bridge

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Cartland Bridge bij :

1 review over Hotel Best Western Cartland Bridge in het Nederlands

Mooi landhuishotel

Prummie, 13-11-2011

We weken hier naar uit, omdat het Lanark Mill hotel vol zat. Eerst vonden we dit erg jammer, totdat we de locatie zagen. Een erg mooi landhuis. Zeer sfeervol en een hele ruime kamer. Erg leuk ingericht en helemaal in stijl. Het ligt net buiten het dorp, dus eten is wel zo gemakkelijk in het hotel. Prima eten voor niet al te veel geld. Ontbijt was ook weer helemaal OK.
    Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Cartland Bridge in Lanark / New Lanark, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Cartland Bridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Cartland Bridge scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.