1 review over Camping Reraig Caravan Site in het Nederlands

Goede uitvalbasis voor Skye

Lia van Bruggen, 14-9-2010

De camping ligt aan de uiterste westkust van Schotland met uitzicht op de brug naar het eiland Skye. Het weer was erg slecht toen we er 1 nacht stonden. Toen we aankwamen werden we letterlijk bestormd door ontelbare midges (kleine steekvliegjes), dus we waren alleen buiten om naar het eenvoudige, maar goed verzorgde toiletgebouw te lopen en naar het huis van de eigenaar om te betalen.

De camping is goed voor 1 nacht en als uitvalsbasis voor Skye, maar vanwege het slechte weer en de midges zijn we de volgende dag weer verder gegaan.

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reraig Caravan Site in Kyle of Lochalsh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reraig Caravan Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Reraig Caravan Site scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.