Hotel Mercure Inverness ***

Hotel Mercure Inverness
Mercure Inverness
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Inverness bij:

2 reviews over Hotel Mercure Inverness in het Nederlands

iny polman, 4-7-2007

wij waren er met een reisgezelschap,een erg mooi hotel,mooie kamers en goed te eten.

helaas lagen wij aan de zijkant waar zich ook een bar bevond,dus hard geschreeuw en luide muziek,dat was wel jammer.

je kwam pas laat aan slaap toe,maar voor de rest het zag er keurig uit.

Gereisd anders in juli 2007

yvonne, 18-10-2006

Hotel ligt aan rivier de Ness. Wij hadden een schitterend uitzicht op deze rivier. In het centrum gelegen, dus alles dichtbij. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Men was het hotel tijdens ons verblijf aan het moderniseren. Onze kamer was erg groot en netjes ingericht. Ontbijtbuffet was 's ochtens zeer uitgebreid. Echt schots ontbijt. 's Avonds 3 gangenkeuzediners, dus voor elk wat wils. Zeer lekker en goed verzorgd. Inverness is een gezellige stad. Wij waren hier op doorreis en hebben hier 3 nachten gelogeerd. (september 2006)
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Inverness in Inverness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Inverness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Inverness scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.