Pension Carisbrooke Guest House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Carisbrooke Guest House bij:

2 reviews over Pension Carisbrooke Guest House in het Nederlands

gastvrij, schoon, goede tips

Rietveld, 6-5-2017

We waren met een groep en hadden alle kamers tot onze beschikking. Het was geen probleem als we nog even een (zelfmeegenomen) drankje namen in de ontbijtruimte of op het terras. Fijn dat er parkeerplek is. We kregen goede tips van Danny, die ons gastvrij ontving. De kamers zijn netjes en schoon, verschillen wel in grootte.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Kan niet beter!

Nathalie, 29-9-2010

Het Carisbrooke Guesthouse is een superaccomodatie; ruime kamers, heerlijke bedden, topservice en heerlijk ontbijt. De gastheer is echt een perfect hoste en het centrum van Inverness is slechts 5 minuutjes lopen.
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Carisbrooke Guest House in Inverness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Carisbrooke Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Carisbrooke Guest House scoort een 9.13 uit 10 op basis van 2 reviews.