Camping Bunchrew Caravan Park

Camping Bunchrew Caravan Park
Bunchrew Caravan Park
8,2

7 reviews over Camping Bunchrew Caravan Park in het Nederlands

Ruime camping aan het water

Eric - Lars, 20-8-2016

Camping ligt centraal gelegen vlak bij Inverness. Het schoon, ruim en veel mensen komen voor korte tijd. KLeine winkel waar het hoog nodige verkrijgbaar is.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geniaal!

A. Smeulders, 18-8-2012

De campingbeheerder was ontzettend aardig en behulpzaam. Dit was de eerste camping in de UK die echt op een camping leek ipv een verzameling groene containers op een rij.

Heerlijk rustige omgeving met een fantastisch uitzicht en toch lekker dichtbij Inverness. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Volgens mij de goedkoopste en beste camping die we in 2 weken hebben gezien. Er is geen restaurant, maar wel een kleine shop en een stand waar je ontbijt, lunch én avondeten kan bestellen.

En als je dan denkt dat het niet meer beter kan komt de ijsboer nog even langs. Fantastisch, hier ga ik zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Mooie ligging

mjeuring, 28-10-2011

Rommelige camping. Plekken aan het water en achter de receptie. Weinig stroompunten, kwestie van op tijd op de camping zijn.

Uitzicht is geweldig, vooral als de zon er lekker bij komt.

Er staat een snack kar op de camping, maar wij kookten ons eigen potje wel. Sanitair was ronduit slecht!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prachtig

Lidewij, 23-6-2009

Uit ons dagboekje:"prachtige camping gevonden, aan de Beauly Firth, een "binnenzee"met eb en vloed, we staan aan de waterkant waar een klein beekje de zee in stroomt. Het wateroppervlak is zo glad dat de heuvels en bomen van de overkant erin gespiegeld worden. Het ruikt zilt. Vanavond een zeehond (!) gezien, de kop 2x en toen de rug toen hij wegdook, maar toch....zomaar vanaf de caravan." 3 dagen bijgeboekt. 10.50 +2.50 Pond stroom per dag(2008) Wel even doorbijten bij de afwas, maar dat ligt meer aan de medekampeerders....
Gereisd met partner in juni 2008

uitzicht en tradities op "adelijk" landgoed

r. van iterson, 21-3-2009

een bijzonder uitzicht, met prachtig gelijknamig huis, dat sjiek restaurant is nabij de camping. Eigenaar spreekt redelijk Nederlands!! Vriendelijke omgeving en landelijk, terwijl je zó in Inverness of op weg naar Loch ness en de Hooglanden bent. In de omgeving kune je eindeloos wandelen.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2007

camping

Rob, 2-8-2008

Op basis van andere beoordeling camping bezocht. Na diverse mooie campings in Schotland te hebben bezocht viel deze toch behoorlijk tegen. Ligging is wel mooi, maar het is er erg rommelig. Voor het eerst dat het sanitair niet schoon was, wij zijn dan ook weer vertrokken.
Gereisd familie in juli 2008

Rens, 4-4-2007

Ligt prachtig aan de Beauly Firth, ga er in juni voor de derde keer naar toe. Met een beetje geluk zie je gedurende de dag dolfijnen spelen in het meer spelen en springen. De campingbaas is rustig, buitengewoon vriendelijk en zoals zoveel Schotten heel behulpzaam!
    Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bunchrew Caravan Park in Inverness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bunchrew Caravan Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bunchrew Caravan Park scoort een 8.15 uit 10 op basis van 7 reviews.