3,9

Onvoldoende

10 reviews over Hotel Quality Central in het Nederlands

Worst hotel ever!!

Mathilde, 9-9-2008

Dit is werkelijk het slechtste hotel waar ik ooit ben geweest, de kamers zaten onder de schimmel, het bad zat vol met roestwater, de kraan lekt, het zwembad is al ik weet niet hoe lang gesloten (terwijl de reisorganisatie daar wel mee adverteerd), je kunt niet fatsoenlijk gebruik maken van het ontbijt (je wordt vanzelf opgeroepen wanneer je kunt ontbijten), het brandalarm houd je s'nachts wakker en de liften doen het niet!! Dit is slechts een opsomming van een van de waardeloze dingen van dit hotel!!

En als je het personeel erop wijst krijg je als antwoord: ik weet van niets, ze vertellen mij altijd als laatste de dingen enz....

Onvoorstelbaar!!

Gereisd met partner in augustus 2008

Dit hotel moet onmiddellijk gesloten worden

P. Groeneboom, 16-7-2008

Het is kennelijk de bedoeling het hotel binnen een half jaar op te doeken of te verkopen en er wordt totaal geen geld meer in gestopt. Er waren drie liften, waarvan twee het niet deden. De twee liften die het niet deden waren al 6 maanden buiten gebruik. Terwijl we naar de kamer liepen, ging het brandalarm af. De jongen van het hotel zei dat we ons daar niets van aan hoefden te trekken. Ik vroeg toen of dit (valse) alarm ook 's nachts afging en hij antwoordde: "Het is vannacht maar 3 keer afgegaan". Daarna hebben we besloten onmiddellijk naar een ander

hotel te gaan. De jongen vertelde ook dat er maar twee mensen zijn die voor het schoonmaken van het hele hotel verantwoordelijk zijn. De deur van de enige van de drie liften die het nog deed moest met de hand moest worden

dichtgeduwd, omdat deze lift het anders niet deed. Dit hotel kreeg in 2005 al een zeer slechte beoordeling in de "Zoover" beoordelingen! Waarom stuurt touroperator hier nog mensen naar toe?

Gereisd met partner in juli 2008

nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt

Dagmar Veenstra, 9-7-2008

Bij binnenkomst werd ons gelijk duidelijk dat dit niet het hotel was wat wij verwacht hadden bij het boeken ervan. Van de 3 liften werkten er helaas maar 1 op 222 kamers. De gangen waren bezaaid met enorme vlekken op de grond, flikkerend licht, stukken behang van de muur, kapotte vloerbedekking herstelt met enorme stukken tape, brandvlekken rondom de verlichting van de plafonds. De hotelkamer (waarbij toch geen sprake is van een budget hotel): de deurklink van de badkamerdeur hing los, ramen konden niet of slecht geopend worden, er zaten deuken en brandvlekken op de televisie, gaten en plekken in/op de muren, je kon maar aan één kant het bed instappen en er was ook maar aan één kant een nachtkastje en lampje, zonder groot licht te gebruiken kon er maar één persoon in bed lezen. De badkamer: een te kort douchegordijn waardoor de badkamer onderliep, lang wachten op warm water, toilet knop die loszat en geen ventilatie, al met al niet heel best!
Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quality Central** bij :

Uitstekend hotel met een unieke centrale ligging!

mark van de voort, 7-7-2008

Karakteristiek hotel met perfecte ligging tov centrum en Centraal Station, ruime kamers, riant ontbijt en vriendelijke staf.
Gereisd anders in juli 2008

Mmm, 10-5-2008

Het eten was heel erg slecht. De kamers en het gehele hotel zag er verouderd uit. Er mag nodig een likje verf gebruikt worden en het bad mag ook beter schoongemaakt worden. Het zwembad bleek helaas al meer dan een jaar gesloten. De liften waren allemaal kapot, dus 5 verdiepingen sjouwen met koffers!! Al met al kan dit hotel dus wel een goede opknapbeurt gebruiken.
Gereisd met vrienden in april 2008

J.J. van de Woerd, 5-5-2008

2 van de drie liften permanent kapot.

De werkende lift 2 dagen van de 7 dat we er waren kapot.(dus 9 trappen lopen naar de kamer.Wij zijn "seniors"dus dat viel niet mee)

Badkamer tot "rijkhoogte"schoongeveegd. Rest erboven en randen 1 cm. dik vuil.

Kamer erg klein.

Grote herrie van disco op de begane grond tot diep in de nacht.

Beloofd wifi internet op de kamer ( zie advertentie van hotel op internet) werkte niet in onze vleugel dus moesten naar de drukke hal waar we de helft van de tijd niet konden zitten..

Internet sevice niet gratis, duur en raar systeem van tijdberekening.

In het restaurant voor de avondmaaltijd 1x gegeten en dat was onbedaarlijk slecht en duur.

ontbijt kon er mee door.

Versleten en vlekkerige traplopers en gangenvloerbedekking. sjofel en armoedig.

Gasten vertrokken boos na 1 nacht!

Wij zijn van de Quality-keten van onze reizen door Amerika ook stukken beter gewend en gaan hun dus ook een mailtje met onze bevindingen sturen.

Vr. gr. N.v.d.Woerd.

Gereisd met partner in april 2007

Joep Orbons, 20-1-2008

Ontbijt was prima, de locatie in station is heel handig met bagage, midden in het centrum is perfect. De kamer was prima om een nacht de ogen dicht te doen maar niets bijzonders. Ronduit teleurstellend was de airco die buiten mijn raam een lawaai van een straaljager maakte. Bij navraag werd medegedeeld dat deze airco om 22:00 stoppen zou. Nee dus, de hele nacht lawaai en slecht geslapen met het raam dicht en nog een gierend lawaai. Met mijn klacht de volgende ochtend is niets gedaan, zeer onvriendelijke klachtenafhandeling.
Gereisd alleenreizend in september 2007

R. Krijger , 15-8-2007

Het hotel is inderdaad oud en niet goed onderhouden. Kamers waren redelijk alleen de vitrages waren helemaal zwart (niet fris dus) Badkamer lang en smal, wel een groot bad. Het plafond was gescheurd en er zat schimmel op. Kamer en badkamer waren verder wel schoon. Een algehele renovatie zou niet verkeerd zijn.

Ligging van het hotel is wel goed.

Gereisd met partner in augustus 2007

J. van Pieterson, 9-8-2007

is een heel leuk hotel vlak bij de leuke uitgaans

gelegenheden in het centrum

over kindvriendelijk kan ik niets zeggen geen

van ons heeft kinderen

en treinstation is er onder dus je staat binnen

45 minuten ook in edinburgh waar we ook zijn geweest

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

W.J. van der Toom, 7-12-2005

Het is een oud, maar ook slecht onderhouden hotel. De eerste nacht brachten we door in een kamer met schimmel op de muren. Ramen zaten los in de sponningen. Na klagen hebben we een wat betere kamer gekregen, echter smerig en stoffig. Ook de ontbijtzaal was ronduit vies. Het buffet was niet schoon en het personeel schopte op de grond gemorste etenswaren wat aan de kant of stapte er bovenop of negeerde de rommel gewoon. De ligging in Glasgow is perfect, maar het hotel is af te raden in verband met een basaal gebrek aan hygiene.
Gereisd anders in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quality Central** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Central in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Central scoort een 3.94 uit 10 op basis van 16 reviews.